fredag 7. mars 2014

Velkommen til Sandvika Storsenter // BlogStyle // StyleMag


Jeg har gleden av å invitere dere alle på et hyggelig event med alle Stylemag-bloggerene på Sandvika storsenter 13.mars kl 18 - 20. Vi har gått rundt på senteret og funnet våre favoritter og skal presentere de for dere denne kvelden. Det blir instagramkonkurranse, fotografering og gode tilbud på favorittplaggene/skoene/veskene og smykkene vi har valgt ut. Og tro meg, vi har valgt ut sinnsykt fine ting!!!   Jeg og Celine, VibekeMaria, Janka, Nathalie, Marie og Stella  masse til å se dere!  <3 <3 <3

Sjekk gjerne ut mer om eventet HER og følg med på Instagram @sandvika_storsenter og #blogstylesandvika! 
















stylemag

4 kommentarer:

  1. Nei så spennende da. Høres ut som et supert event, håper at alt går bra med det :))

    SvarSlett
  2. Hvor mye rabatt blir det, si for eks på den Isabel Marant-genseren?

    Jeg gidder kun å dra om det er snakk om 40-50 % avslag altså...

    SvarSlett
  3. Hei Hedda! Jeg gleder meg enormt til ditt eget utsalg nå om et par uker! :) Kan jeg spørre, sånn ca fra hva prisene på plaggene dine vil ligge på? Og så lurte jeg på når på dagen dette starter (18 mars :)) Har litt vei å reise, men gleder meg masse. Hilsen Jeanette

    SvarSlett
  4. Hei Hedda. Lurer på hvor du har kjøpt den hvite og svarte skinnjakken:-)

    SvarSlett