torsdag 2. juni 2011

Holzweiler agenturer 5 år!!!

Mine herlige venner Andreas og Susanne med god grunn til å være stolte av hva de har fått til! Gratulerer!!!

Charlotte Torstvedt bak spakene


Min gode og alltid like fine venninne Celine 
Søte og freshe Marthe



Jeg holdt på å dø da jeg så disse fantastiske skoene til Elisa 




Dream team! Fotograf Kjetil Hasselgård og Stylist og min gode venn  Jojo Eng.




Lovely details!

Det eneste bilde av mitt outfit.. med pølse i hånden og mat i munnen.. joda!




Elsker når det er gjennomført og at alle ikke kler seg i det samme!









Nathalie og Elen fra Faximile
stylemag

2 kommentarer:

  1. hei søte, freshe Hedda!BRA PHOTO DIARY! Flinka.. koselig å se dere:)

    SvarSlett
  2. Veldig fiine bilder Hedda;)

    http://thesybariteweekly.wordpress.com/2011/06/06/holzweiler-grillings-og-bra-mennesker/

    SvarSlett