torsdag 19. februar 2015

Hipp hipp hurra for Mathilde!!!








Fantastisk Rapunzel-kake fra Villa Perlesukker! 

I går var det bursdag hjemme hos oss! Mathilde ble 5 år og vi hadde ikke overraskende prinsesse-bursdag! Jeg selv elsker bursdager og legger mye tid og kjærlighet i det å feire de jeg er glad i. Hvis noen av dere vil ha tips til barnebursdag så har jeg lagt ut bildene over til inspirasjon.. Kaken var virkelig dagens høydepunkt og den hadde jeg bestillt fra VillaPerlesukker! At en kake kan glede en liten prinsesseelsker såååå mye er ekstremt gøy! Hun trodde ikke sine egne øyne da hun så den..  I tillegg var den EKSTREMT god!!! Har alltid pleid å bake selv, men denne kunne jeg bare ha drømt om å få til. Makronene var også bestillt derfra superfine og vanvittig gode! Samtidig var det faktisk sinnsykt deilig å slippe å bombandere kjøkkenenet sitt og slite seg helt ut før barneselskapet. (som er ganske slitsomt i seg selv) Jeg følte at jeg siden jeg bestillte kaken så fikk jeg mye mere overskudd og tid til bursdagen enn det jeg ellers pleier å ha. 






stylemag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar