mandag 23. mars 2015

Da er det er for sent å snu // SK2015 // Sats Elixia




Jeg har en kul nyhet å dele med dere. Jeg skal nemlig ha et samarbeid med Sats Elixia de neste 3 mnd. Jeg blir en slags ambassadør og skal trene jevnlig med PT og delta på gruppetimer. Jeg har trent med PT tidligere og vet at dette er topp motivasjon for å nå målet mitt, som nå er å få om den beryktede "sommerkroppen". Det siste året har jeg vært veldig lite på trening og "dørstokk-mila" har aldri vært så lang som den er nå. Derfor ser jeg på dette prosjektet som ekstremt spennende og ikke minst så kommer det på et veldig beleilig tidspunkt. Dette er tiden på året hvor jeg virkelig vil sette inn støtet, men uten motivasjon blir det vanskelig. PT er helt avgjørende for meg for å nå målet mitt, nå som jeg er ute av treningsrutinene. Gleder meg skikkelig til å komme i bedre form og få mere energi og treningsglede! Og ikke minst så setter jeg ekstra press på meg selv når jeg i tillegg skal dele min progresjon med dere. 
Får samtidig håpe jeg klarer å motivere og engasjere flere av dere til å joine Sats Elixia frem mot sommeren. Det er viktig å huske på den gode følelsen av mestring man har etterpå, det er den som er den beste med hele treningen. (Og så kommer selvfølgelig flatere mage og mer spretten bakdel som en fantastisk bonus) 

Prøvde å kickstarte treningen litt mens jeg var i LA, men med over 30 grader i luften blir jeg fort slapp, så ble den ikke helt like effektiv som jeg håpet..  Ser derfor veldig frem til intensive måneder fremover på Sats Elixia!


XoXo Hedda









stylemag

3 kommentarer:

  1. Hvilken senter skal du trene på? :) Så utrolig spennede prosjekt. Masse lykke til :)

    SvarSlett
  2. Så fint.

    Du kan jo starte dette samarbeidet med å merke innlegget riktig også - "annonse" på toppen av innlegget takk....

    SvarSlett
  3. Hi hi.. Frk. sixpack :) Tror ikke SK2015 er lang unna for ditt vedkommende :) Men deilig med gode treningsøkter, da :) Lykke til!!

    SvarSlett