tirsdag 31. mars 2015

Happy easter-selfies from Hemsedal









De siste dagene har mer eller mindre dreid seg om dette her.. Vi er på påskeferie i hemsedal og står på ski hver dag!!! Det er så deilig å være på fjellet igjen, etter all reisingen og jobbingen. Matheo og Mathilde begynner (i mine øyne) å bli helt rå på alpint og jeg er akkurat en så stolt mor som jeg håpet jeg skulle bli.. Det er noe magisk når dine egene barn mestrer sport og generelt når de lærer seg nye ting. Den følelsen vet jeg at jeg deler med alle dere som har barn. Uansett alder så er alle nye fremskritt ekstremt gøy å ta del i og ikke minst få være en del av. Vi kommer til å kose oss på fjellet og  blir så lenge vi kan, og jeg skal prøve å være flink med updates. Været varierer veldig om dagen og det er derfor jeg kjører dobbelt opp med shades. For en hver anledning.. Trenger ikke akkurat å dekke til fjeset med goggels når solens skinner nederst i barnebakken, men på toppen av fjellheisen er de et must. Begge er ihvertfall fra Krogh Optikk Majorstuen.(Jakkene mine på bildene over er fra Colmar og vesten er fra Gestuz :) 

PS: Nå skal snart bloggen min flyttes over på en ny og spennende plattform. Stay tuned..

Deilig påske videre!

xoxo Hedda

stylemag

1 kommentar:

  1. Hei Hedda! Du har så utrolig god smak. Jeg har noen spørsmål om beltestakken din som jeg så bilder av fra 17 mai. Hadde virkelig blitt utrolig glad for svar. Har en beltestakk selv som trenger å fornyes litt. Du hadde et utrolig fint hårbånd på deg i en rosafarge. Kan jeg spørre hvor det er fra, og hvor man får kjøpt et slikt ett? :) Lurer også på hvor bunadskjorten din er fra? Har ikke sett en sånn til beltestakk før, og synes det passet så fint sammen. Heter den noe spesielt? Jeg hadde satt utrolig stor pris på svar. Det var så fint. Ha en fin påske :)

    SvarSlett