lørdag 10. desember 2011

Ut på (handle)tur, aldri sur!








Etter en lang, hektisk og spennende jobbuke, gikk fredagen med til shopping/inspirasjons/kose-tur. Forelsket meg i en offehite Alexander Wang veske på høyer trend, som nå er øverst på ønskelisten(!)
Kjøpte meg bl.a en herlig strikkekjole i 100% alpaca fra Joseph, ELSKER den og tok den til og med på i butikken.. (MA-vintage i briskebyvn) Tone stakk av med en særs lekker sak fra Louis Vuitton med initialene ingavert og med eget fargevalg! Flott flottesen...
Glade jenter klare for helg!






stylemag

10 kommentarer:

  1. Digger bloggen din!! :-) Den inspirerer. Hadde vært kult å sett litt bilder av hvordan du har stylet det i hjemmet ditt også!

    SvarSlett
  2. Takk for det! Blir utrolig glad for å høre sånt.. :) Jeg vil prøve å holde bloggen til å ikke være så privat, og fokusere mest på mote! Men vi får se om det blir noen inspirasjonsbilder fra leiligheten etterhvert..

    Klem hedda :)

    SvarSlett
  3. Hei.
    Lurer på om du vet hvor skoene til Tone Damli Aaberge kommer fra?
    Ellers Takk for en fin og inspirerende blogg :-)

    SvarSlett
  4. Hei. De er fra Acne.. ;)
    Hyggelig at du liker bloggen! :) :)

    xoxo

    SvarSlett
  5. Vet du hvilken kolleksjon acne skona er fra, evt hva dem heter?
    Utrolig inspirerende blogg du har!:)

    SvarSlett
  6. Hei . Jeg lurte på hvor skjorta og genseren Tone har på seg her er fra?
    Superbra blogg btw:)!

    SvarSlett
  7. Hei! går du mye med høye heler? hvor høy er du?
    Digger stilen din:)

    SvarSlett
  8. HEi! genseren hennes er fra Rag & Bone.. skjorten vet jeg ikke! :)

    SvarSlett
  9. Hei Lena! Jeg er 173.. Går ikke så ofte med høye heler fordi dagene mine ofte innebærer mye gåing fra sted til sted, men hvis jeg finner noen høye sko som er skikkelig gode kommer jeg til å bruke de ihjel, skulle nemlig ønkske bena var litt lengre.... ;)
    Klem Hedda

    SvarSlett
  10. Hei, vet du hvilken str louis vuitton vesken er? 50,55,60??:))

    SvarSlett