fredag 6. september 2013

Grå pus!


Jakke (saueskinn) - Hunkydory // Kjole - Second Female // Caps - Le Deux // Sko - Converse
Shoppet litt på en av mine yndlings butikker i dag, Magmalou på frogner. Det er butikken du må stikke innom når du har tid. De har masse freshe merker med fine priser, kule smykker, sminke og VINTAGE! Søte Marthe som driver butikken er stylist og superflink til å finne de rette plaggene. Jeg forelsket meg helt i denne laidbacke og vanvittig behagelige kjolen fra Second Female. Kommer til å bli alt for godt brukt.. God helg fine lesere! Take good care! xoxo

stylemag

6 kommentarer:

  1. Hvilken str. har du i den grå kjolen :) ? Er den liten eller stor i str..?
    Hilsen Kathrine

    SvarSlett
  2. Hei
    Har nettopp oppdaget bloggen din,g har nå sittet flere timer i sofaen og bladd meg tilbake i alt du har skrevet. Utrolig bra, SÅ mye inspirasjon! I ett av innleggende dine er du avbildet i en strikkekjole fra Joseph, kjøpt i en vintage butikk. Den er i grå, svarte og blå striper, og ser superdeilig ut. Har du denne fortsatt, interessert i å selge den? Da hadde jeg blitt overlykkelig:-)
    Anita

    SvarSlett
  3. Flinke fine super inspirerende deg:):):) blir såååå glad av å lese bloggen din!!! Uten tvil Norges beste moteblogg!!! Ha en fab søndag.

    Hilsen meg:)

    SvarSlett
  4. Må si jeg er litt svak for stilige capser :))

    SvarSlett