fredag 27. mars 2015

2 x leather in Brooklyn




Skinnbukser - Designers Remix // T-shirt - Designers Remix // Skinnjakke - Zara // Boots - Acne // Vekse - Balenciaga // Shades - Celine, Lånt fra Krogh optikk



Jeg elsker Manhattan, men Brooklyn skal absolutt ikke undervurderes om du er i New York. Der er det koselige gater, mye kunst og spesielle kafeer og butikker, med en helt annen feeling.. Jeg dro dit ved en tilfeldighet på jakt etter et galleri, men endte opp med å like meg der svært godt. Man kan også ta det som en fin tur å gå tilbake til Manhattan over den gamle Brooklyn Bridge. Super nice!

Xoxo Hedda



stylemag

2 kommentarer:

  1. Hei Hedda! Du har så utrolig god smak. Jeg har noen spørsmål om beltestakken din som jeg så bilder av fra 17 mai. Hadde virkelig blitt utrolig glad for svar. Har en beltestakk selv som trenger å fornyes litt. Du hadde et utrolig fint hårbånd på deg i en rosafarge. Kan jeg spørre hvor det er fra, og hvor man får kjøpt et slikt ett? :) Lurer også på hvor bunadskjorten din er fra? Har ikke sett en sånn til beltestakk før, og synes det passet så fint sammen. Heter den noe spesielt? Jeg hadde satt utrolig stor pris på svar. Det var så fint. Ha en fin påske :)

    SvarSlett
  2. Hei,

    Hvilken modell er Celine brillene? Kjempe fine!

    Hilde

    SvarSlett