tirsdag 7. mai 2013

07.05.13




Topp - T by Wang // Jeans - Designers Remix // Skjorte - Bikbok // Sko - Isabel Marant //  Smykke - Susanna G
Deilig, deilig dag og den har virkelig flydd av gårde. Startet tidlig som gjest hos God Morgen Norge, så bar det videre til en heavy PT-time med Tone på nye, freshe Elixia i Bjørvika.(mer om det senere) Så kontorarbeid med planlegging av et spennende bloggprosjekt. Deretter en liten jakt etter vintage-skatter på Løkka, så byen rundt for plukking av styling til Tone på Senkveld, så innspilling av senkveld og til slutt Alex-sushi og familietid med mine herligste:)
stylemag

11 kommentarer:

  1. Så herlig og fin og flott du er! Så det på GMN, og du er bare et helt fantastisk forbilde. Fram med høy faktor og selvbruning sier nå jeg bare for min del! Vet du ikke liker og snakke om familie, men siden jeg digger stilen din og deg så lurer jeg på hvilken barnevogn du hadde? Er gravid skjønner du, og sliter med og velge. Også lurer jeg på om slengbukser bli hot framover nå? Stor og god klem fra meg :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. ÅÅÅH, takk for det!:) Jeg hadde teutonia 3 ett eller annet, husker ikke hva den het. men var veldig veldig fornøyd! :) Anbefaler Teutonia med 3 hjul :) Ja, slengbukser er hot! Kjør på! :) KLem Hedda

      Slett
  2. Hørtes ut som en herlig dag :) Du var fin på GMN :)
    M <3

    SvarSlett
    Svar
    1. rettelse: Jeg var TRØTT på GMN..! hehe ;) ;) ;)

      Slett
  3. Kan ikke huske det var så digg vær 4 april ;)men fuck it, you look good!!:)

    SvarSlett
    Svar
    1. haha! :) BRA kommentar! :) Jeg skrev vists litt feil der gitt.. ;p

      Slett
  4. Hei! Super blogg :) lurer på label på genseren tone har på seg på senkveld! Ser på bilde vg etc. Vet du det? Du vet virkelig å style Hedda :) stå på!

    SvarSlett
  5. There's no need for plates, resistance bands, or power rods.

    My web-site ... Skip Navigation

    SvarSlett
  6. Just select the choice as well as exercise will get
    started.

    my website ... best adjustable dumbbells

    SvarSlett
  7. Elsker bloggen din, Hedda:-) Fantastisk og inspirerende stil, vakkert utseende og en naturlig og jordnær aura! Stå på videre:-)

    SvarSlett
  8. er det smykke gammelt eller er det fortsatt å få kjøpt tror du?:) så fint ut! elsker rosa og orange sammen:)

    SvarSlett