tirsdag 7. mai 2013

Starbucks Discoveries Skinny Latte




Starbucks lanserer snart Norges første fettfattige iskaffe, nye Discoveries Skinny Latte. Dette er en deilig, forsiktig søtet og lett espressodrikk, laget med samme kaffen kjent fra Starbucks-kaféene, blandet med fettfattig melk og redusert mengde sukker. 
Nå kan DU vinne billetter til den offisielle lanseringen, på søndagsbrunsj med dine favorittbloggere på Moods of Norge flaggskip-butikk i Oslo. Det blir gode "give aways", god mat, drikke og musikk. Og selvfølgelig sjanse til å være blant de første til å prøve nye Discoveries Skinny Latte. Alt du trenger å gjøre er å finne Discoveries-serien i din nærmeste butikk, ta et bilde av ditt øyeblikk, og legge det ut på Instagram med hashtag #StarbucksDiscoveriesNO 
Ps: Vinneren må være over 18år og kåres på fredag. Good luck! 


Annonse
stylemag

4 kommentarer:

  1. Åh, denne må jeg smake :D

    SvarSlett
  2. Hei!
    Håper på svar nå etter mange spørsmål som ikke er blitt svart;-) har full forståelse for at du har mye og gjøre!! Spurte i forrige innlegg om hvor Bikinien til tone er i fra..? Den hu hadde på seg i påskeferien i Miami.( hvis du er usikker, Skjekk instagram) Også så jeg deg på god morgen Norge i dag, og da lurer jeg på hvilken solkrem DU bruker eller anbefaler..? Lurer også på hvor kjede du hadde på deg er i fra?:-)
    Der har du spm. mine iallfall!
    Ha en strålende fin uke, Hedda!
    Mange klemmer fra meeg

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Vet ikke hvor den er fra desverre.. Jeg har ingen favorittsolkrem enda, skal dele det med dere når jeg finner en ;) Smykkene mine er fra Efva Attling. Fin uke til deg og! klem Hedda

      Slett
  3. Hei!
    Er interessert i klær og mote og så at du hadde hatt ansvaret for dette i musikkvideon til låta "Imagine" med Tone Damli og Eric Saade. Må si jeg elsker denim vesten og den grå genseren som Eric Saade har på seg i videon; hvor er disse fra (merke/butikk)? Håper du tar deg tid til å svare :)

    SvarSlett