mandag 20. mai 2013

Neomania // -30%




Pinsen har vært helt fantastisk! På dager som dette er det kun freshe farger som gjelder! Jeg er helt forelsket i min nye rosa silkebluse fra DKNY og Malene Birger zebra clutchen. Har kjøpt begge på Neomania, en ny norsk nettbutikk som jeg handler på (litt for) ofte.. Min gave til dere lesere et at om dere oppgir kodeord "hedda" får du -30% på alle varer hos www.neomania.no ut mai! De har bl.a Designers Remix, by Zoe, Gestuz, Malene Birger, Hunkydory, Uggs, Ganni og mange fler.. Happy shopping! 
xoxo


stylemag

10 kommentarer:

  1. Knallrosa bluse var knall. Den fargen kledde du godt. Du har veldig god smak og er insprerende for meg. Husker du hvor du kjøpte den sorte Dagmar-jakken din? Den av ull og med ermer i skinn. Har pløyet Oslobutikker med Dagmar, men ingen har den. Takk for alle tips, Hedda. Hilsen Kari

    SvarSlett
  2. Kunne du fikse rabatt på sunspa:-)

    SvarSlett
  3. Vet du var man kan få tag i den grå designers-remix kepsen? den som ser ut att vara i ull?
    Tack för fin blogg!
    /En svensk läsare

    SvarSlett
  4. Hei Hedda! :) Vet du hvor skoene til Tone på dette bildet er fra? :) http://frostbite.no/blog/?attachment_id=308

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg fant det ut, men vet du hvilken modell Tone har?:)

      Slett
  5. rabattkoden virker ikke..

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Maria.
      Koden virker. Jeg har akkurat testet den og vi har hatt mange kunde innom som har brukt koden i dag. Prøv igjen, og send meg en mail på shop@neomania.no hvis du trenger hjep.
      Line:)

      Slett
  6. Takk Hedda :) Kjøpte et Ettika smykke :)

    SvarSlett
  7. Nå fikk du meg til å bruke noen spenn gitt! :D Gleder meg til pakke, yey!

    SvarSlett
  8. Kanskje tid for en ny rabattkode fra neomania, nå som våren nærmer seg. Hadde vært supert :D Ha en strålende søndag! Johanne

    SvarSlett