tirsdag 21. oktober 2014

JUICY BUSINESS // ICA

 Annonse





I går var jeg på et veldig spennende og litt annerledes presse-event. Jeg var invitert til ICA supermaked Ullevålstadion for å  få innsikt i deres nye juicing-kampanje. Vi var fire bloggere som lærte "alt" om hvordan lage friske, sunne juicer hjemme. Jeg har alltid vært facinert av dette med juicing, men aldri prøvd å gjøre det selv. Vi fikk et super interessant foradrag fra juice-dronning og forfatter av Juicy og Super-Juicy kokebøkene Carina Hultin Dahlmann. Etter foredraget satt jeg igjen med en WOW-følelse og en tanke om at "hvorfor har jeg ikke gjort dette før?". Det er jo så utrolig sunt og godt på samme tid. Også metter det skikkelig! Jeg har aldri vært enig i 5 om dagen konseptet og mener det minst bør være 10 om dagen. Eller som i Japan hvor det faktisk er 17 om dagen(!) Vi ser jo også at de lever lengre og har færre livstilsykdommer og plager, så kanskje ikke så dumt å tenke litt på.. 

Alle de 4 forskjellige juicene vi fikk prøve smakte himmelsk, og det var mega enkelt å lage. Jeg kjøpte med meg en juice-maskin hjem (som de selger til kun 399,- på ICA i kampanje perioden). Du kan også vinne en juicemaskin ved å delta i konkurransen her! 

Det første jeg gjorde da jeg stod opp i dag tidlig var å lage meg en ingerfær-shot med eple. Kan love deg at det kickstarter dagen mer enn med en espresso. Etter det så lagde jeg min første grønne juice med stor suksess! Bildene av min nye morgenrutine ser du under..






Sponset innlegg
stylemag

2 kommentarer:

  1. Så fin du var her! Er det lov til å spørre hvor cardiganen din er fra? Ha en fin helg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! :) takk! Den er fra holzweiler. :)

      Slett