mandag 13. oktober 2014

Velkommen til BlogStyle // Sandvika Storsenter

Sponset innlegg


Da har jeg gleden av å invitere dere til ny runde med blogstyle-shoppingkveld på Sandvika Storsenter! Jeg har sammen med Camilla, Maria, Nathalie, Stella, Line, Janka, Marie og Celine gått rundt i butikker å funnet masse fint som dere vil få rabatt på om dere kommer på eventet på torsdag. Denne gangen har jeg  valgt ut mye stilrent og fin basic. Ting som passer fint til det meste i garderoben. Valgte noen fantasisk fine smykker, samt sexy undertøy..  Dere finner garantert noe dere liker. Det er generelt ikke så vanskelig å finne noe man liker på Sandvika Storsenter da. Jeg har vært der mye siden jeg har vokst opp i Bærum, men selv nå som jeg bor i Oslo tar jeg often turen dit. 
Håper vi sees på torsdag kl 18 - 20. Kom innom standen om dere har spm ang styling-tips, eller bare har lyst til å hilse på.

See YOU! XoXo Hedda

Under er en bitteliten sneakpeak på noe av det jeg har valgt ut..




stylemag

3 kommentarer:

  1. Det du har blogget her ser lekkert ut. Håper alt går strålende!!

    SvarSlett
  2. Hei! Jeg har tenkt til å sette på vippeextensions hos Pille, også lurte jeg på noe jeg håper du kan svare på! :) Det var en i Tone episode at du brukte maskara på henne selv om hun har vippeextensions;var dette en som er regnet til det? Og bruker man det til vanlig selv med vippeextensions?

    Ha en fin dag!:)

    SvarSlett