onsdag 1. oktober 2014

Toppen av Norge med Atkins!

Sponset innlegg























For nøyaktig en uke siden var jeg på et ekstremt spesielt lanserings-event. Jeg skulle bestige Nordens høyeste fjell Galdhøpiggen. Dette var i regi av Atkins som til min store glede å begeistring har utviklet en ny og langt sunnere variant av tur-sjokoladen "kvikk lunsj". Sjokoladen heter Atkins Endulge Chocolate Break. At lanseringen skulle skje på toppen av Nord-Europas høyeste fjell var såklart en selvfølge..(!) Og vi tok ikke den "enkle" varianten.. Vi gikk fra Spiterstulen som ligger på 1100 moh og klatret til toppen av Galdhøpiggen som ligger 2469 moh!!! Det tok 8 timer! Det endte med støle lår og vonde knær. Jeg ble svett, kald, varm og andpusten om hverandre, men mestringsfølelsen av å stå på toppen var helt fantastisk! Atkins ga meg opplevelse jeg aldri kommer til å glemme, og deres nye sjokolade har fått fast plass i tursekken min fra nå av! Den er helt ærlig like god som vanlig kjeks-sjokolade, og gir følelsen av å påskjønne seg selv med tradisjonell tursjokolande.Den inneholder 75% mindre sukker! Dermed kan man gi kroppen energi fra sunne fettsyrer og proteinrike energikilder som varer lenger og holder blodsukkeret stabilt gjennom hele turen. What is there not to like?! Det er de små grepene som gjør et helt vanlig kosthold litt sunnere og som gjør at vi totaltsett kan ha et kosthold med mindre unødvendig tilsatt sukker. 
PS: Du får kjøpt sjokoladen i de fleste dagligvarer og helskost butikker.

Takk for turen team-Atkins!!! You rock!!!








stylemag

6 kommentarer:

  1. Hei !

    Gratulerer med å ha vert på toppen av Galdhøpiggen. Jeg var der i slutten av august, en tung, men fantastisk opplevelse.
    Jeg forelsket meg helt i anorakken du har på på bildet. Kan du gi ett tips hvor jeg kan få tak i denne? Bor i Bergen.

    Hilsen Henriette

    SvarSlett
  2. Anton sport.no :)

    SvarSlett
  3. Dette var en sprek lansering må jeg si. Et lite stykke Norge også. Atkins bruker å være bra det.

    SvarSlett
  4. Sport 1 Outdoor Bergen har Amundsen! Du finner oversikt over butikker osv. på www.amundsensports.com 😃

    SvarSlett
  5. Veldig fine briller:-) Hvor er de fra?

    SvarSlett
  6. Hvilken størrelse er det på Amundsen jakken din? :)

    SvarSlett