tirsdag 20. januar 2015

Coffe, ripped jeans & loafers




En deilig og rolig start på dagen. Det snør, snør og atter snør ute, og etter å ha levert Matheo på skolen fikk jeg en lang morgen med Mathilde. Koste oss med kaffe, smoothie, barbiefilm og jentetid. Jeg droppet  CostumeBeautys laseringsfokost for å ha kvalitets tid med minime. Jeg tror CostumeBeauty blir helt rått, men jeg angrer ikke et sekund på prioriteringen min. Kvalitetstid med de små har desverre blitt en skjelden happening i mange familiers hektiske hverdagsliv, og jeg er derfor ekstremt glad for at jobben min gir meg mulighet til å prioritere stunder som dette midt i uken. De er ikke små for alltid og jeg får aldri denne tiden igjen senere i livet.. 

Genseren er fra Arnie Says(kjøpt på Magmalou), buksen er fra Gina Tricot og tøfflene fra UGG  er sannsynligvis mitt beste kjøp noen gang.. Jeg BOR i de hele året! Fine er de og! ;) 

Ha en tipp topp tirsdag!
Xoxo Hedda



stylemag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar