onsdag 14. januar 2015

Grumpy morning? Not anymore!




Fargerik, god og sunn frokost som gjør deg glad!
 I juicen har jeg:

1/2 Grønt eple
1/2 Agurk
1 stang m stangseleri
1/3 squash
"litt" grønnkål
"litt" sitron
"litt" ingefær (ca 5 cm)

Slenger alt i juiceren og BAM, der har du verden diggeste og sunneste grønne juice. Om jeg har dårlig tid om morningen så holder det fint med denne i et par timer, men da blir man etterhvert litt sulten. Om jeg har tid så lager jeg i tillegg en liten porsjon med tyrkisk, gresk eller russisk yoghurt. Der tilsetter jeg linfrø, valnøtter, kanel, litt honning og frossne bringebær. Utrolig godt! Med denne frokosten får du GARANTERT en bra start på dagen og kommer til å kjenne det på både humør, energi, fordøyelse og tilfredshet. 


Gjør dette til tidenes beste onsdag! :)  
XoXo Hedda


PS: HER finner du skjorten jeg har på meg. Herreskjorter er supersexy på jenter..


stylemag

4 kommentarer:

  1. Liker veldig godt mat tips :) Håper du fortsetter med det!

    SvarSlett
    Svar
    1. Så bra! Ja hvis folk synes det er gøy så skriver jeg gjerne mere om det.. :)

      Slett
  2. JA-oppskrifter vil vi ha!!
    Kjempefin på håret og kul skjorte. Hvor er den fra?
    Smil fra Christine

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! :) Håret fikser jeg på The Gossip og skjorte er tjuvlånt fra kjæresten min og er fra Ralph Lauren :)
      Kult at du vli ha oppskrifter.. Da skal jeg dele mer av det :) ;)
      Klem Hedda <3

      Slett