tirsdag 12. februar 2013

Theyskens Theory // My favorites



stylemag

14 kommentarer:

  1. Hei Hedda.
    Lurer på om du kan fortelle meg hvor den grønne jakka som Tone bruker mye i lørdagens program er fra? Den grønne militærjakka :)

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. HEI! Vet ikke, men hun har en sykt fet en i den nye kolleksjonen sin… ;)

      Slett
    2. Tipper på Isabel Marant!;)

      Slett
  2. Heia:) Håper virkelig du kan svare på dette. Den blårutete skjorta fra Tone sin kolleksjon..Hvor kan jeg få tak i den? De har jo ikke tatt den inn noen plass ser det ut til. På nettsiden er den bare i str 42.:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Lisa:) Svarer deg jeg, siden jeg nettopp har funnet den på Strique&Mique på Gjøvik De sender til hele landet:)

      Slett
    2. Ahh tusen hjertelig takk:)

      Slett
    3. Bare hyggelig du:) Håper de har igjen i din str:)

      Slett
  3. Heii! Kunne du lagt ut et bilde av frisyren din? Må kopiere! Legg ut på insta hvis det er lettere for deg :-D

    SvarSlett
  4. Hei Hedda! du er sikkert så lei av å få spørsmål om tone. men den balenciaga vesken hun har på det nyeste innlegget på bloggen, er den tone eller tale sin? og vet du hvor man kan kjøpe den, og hva den koster? :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Den er Tale sin.. Jeg har den samme. Heter Velo, koster ca 11.000,- kjøpte min på Harrods i London:)

      Slett
    2. okei, fordi tale sin er i semsket? ligger ikke bilde av noen på nettet. er det classic velo dere har?

      Slett
  5. Heisann!

    Vet du hvilken størrelse Tone har i den hvite blusen, fra Isabel Marant, som hun hadde på etterfesten på løradag?

    Har tenkt å bestille den over nett ;)

    SvarSlett
  6. Veldig kjekk blogg!!!! Inspirerende, du er jammen flink!

    SvarSlett
  7. Lekre lekre boots!!

    SvarSlett