søndag 26. oktober 2014

Magic Wire // Triumph

Annonse



Det er skjeldent jeg poser i undertøy, men vil vise mitt nye undertøy fra Triumph. Ikke bare er det lekkert, men det er også utrolig behagelig å gå med. Triumph har nå kommet med en bh serie som ikke ikke inneholder metallstenger, men alikevel gir den samme støtten som en "vanlig" bh. Både komfor og støtte er fantastisk, og for de av dere som sliter med å finne skikkelig gode bh´er så anbefaler jeg dere å prøve Magick Wire serien fra Triumph. Triumph ønsker å hjelpe kvinner verden over med den perfekte bh-opplevelsen, og med denne serien kan jeg med hånden på hjertet si at de er godt på vei med det! De finnes i strl A - G og i tre fine basic farger. Mitt tips til dere er å bruke denne bh´en under silkebluser og t-skjorter. Den blir nemlig "usynlig" når du får den på. 

Konkurranse:
Jeg deler ut ett gavekort på et lekkert sett fra Magic Wire kolleksjonen. Det eneste du må gjøre er å legge igjen kommentar i kommentarfeltet. Så blir du kontaktet om du vinner...

Good luck!

XoXo Hedda





stylemag

106 kommentarer:

  1. OH MAMA! Dette undertøysettet MÅ jeg bare ha!!! HOT AS FIRE!

    SvarSlett
    Svar
    1. veronica-pedersen@hotmail.com

      Slett
  2. Herlig med nytt undertøy, jeg er med!

    SvarSlett
  3. Åhhh ja takk, hadde vært perfekt❤️❤️

    SvarSlett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  5. Fingers crossed ;)

    SvarSlett
  6. Gjerne det! :D
    God søndag <3
    (tone_borgan@hotmail.com)

    SvarSlett
  7. Jeg hadde blitt så glad om jeg vant denne!! Jeg titter innom bloggen din som pause fra eksamenslesing, og drømmer meg bort i lekre detaljer og fine bilder <3

    SvarSlett
  8. Goodness gracious! Jeg ønsker meg også dette superhotte settet - jeg krysser fingrene for litt hverdagsluksus i en ellers grå studenttilværelse! XX

    SvarSlett
  9. Nydelig superhott undertøyssett, en absolutt favoritt under kjolene for julebordsesongen!!😍😍

    SvarSlett
  10. Nydelig undertøy! Hadde vært helt fantastisk å vinne en oppfriskning i undertøyskuffen :)

    SvarSlett
  11. det hadde vært noe til mamma'n det ;) krysser fingrene!
    rita_bradley@hotmail.com

    SvarSlett
  12. Oh, så lurt! Hater spiler som stikker i sidene! in5vild@gmail.com

    SvarSlett
  13. Å det hadde vært perfekt!! Er akkurat ferdig å amme og ser ikke helt lik ut på puppefronten som før akkurat. Undertøy shopping trengs desperat ;)

    SvarSlett
  14. Åh, dette må jo være en liten bh-revolusjon spør du meg! :) Hadde vert toppen å få prøve ut dette!
    sara.ommedal@outlook.com

    SvarSlett
  15. Ååhh, dette hadde vært gøy å få prøvd ut:-D Sliter sånn med å finne fine og behagelige bher her i Norge, må alltid til utlandet... Krysser alle fingrene!! Klem (amandaberland@gmail.com)

    SvarSlett
  16. Wow, så lekkert!! Krysser fingrene: sofie.kjos.bergum@gmail.com

    SvarSlett
  17. ååå en DD-cup til meg, takk. Finner aldri store nok :(

    SvarSlett
  18. Behagelig undertøy er alfa omega, så å ha fått prøv denne hadde vært supert:))

    Mvh Marit (marigjel@hotmail.com)

    SvarSlett
  19. Ja takk! Denne havnet plutselig på ønskelista! :)

    (goro_skarpsno@hotmail.com)

    SvarSlett
  20. Dette hadde vært midt i blinken for en sliten småbarnsmamma! Tester lykken og krysser fingrene for at JEG vinner ;)

    SvarSlett
  21. Hot shit! Ja takk veldig gjerne!

    SvarSlett
  22. Utrolig lekkert sett: Hadde passet perfekt under en kjedelig sykepleieruniform:) mariannlangeland@yahoo.no

    SvarSlett
  23. Så lekkert. Syns det er så vanskelig å finne behagelig bh så denne høres helt perfekt ut. :)

    SvarSlett
  24. Så utrolig lekkert undertøy! Takk for at du sprer så mye inspirasjon med din fine klesstil, du meg masse herlig inspirasjon til å kle meg fint og kombinere ulike stiler og teksturer :)

    SvarSlett
  25. Krysser fingrene for at jeg vinner:-)

    SvarSlett
  26. Jaaaaa!!! Ønsker meg nytt undertøy! Nina ������

    SvarSlett
  27. Hedda <3 du er fin og jeg har så lyst å vinne det fine undertøyet :) klem fra Martine (ChildPlanet).

    SvarSlett
  28. Lekkert 💛 Jeg er med og krysser fingrene

    SvarSlett
  29. Så fint! Har skikkelig lyst til å prøve dette undertøyet, det er så vanskelig å finne fine bøyleløse bh'er-kanskje dette blir en ny favoritt! Krysser fingre ��

    SvarSlett
  30. Kjæresten min kommer hjem fra oppdrag med Leger uten grenser om ikke så lenge, og det hadde vært supert med nytt undertøy til da.

    SvarSlett
  31. Håper, håper, håper! :)

    SvarSlett
  32. Hei Hedda! Jeg ønsker gavekort :)

    SvarSlett
  33. Åh, ja takk! Det ser ut som en drøm:)

    SvarSlett
  34. Jeg har ikke kjøpt nytt undertøy på aldri så lenge, så det er på høy tid! I tillegg er jeg en av de som går med feil BH str, ikke behagelig. Det er det på tide å endre på. For at det ikke skal bli altfor dyrt er hadde det vært super å vinne!!! Krysser fingrene ; )

    SvarSlett
  35. Hei Hedda :)
    Jeg er snart ferdig med amming, og da hadde det passet perfekt med et nytt sett med fresht undertøy :):)
    Beste hilsen Camilla

    SvarSlett
  36. Hei! Hvilken modell er celinebrilllene du har på bildet under? Hadde blitt så glad for svar. (Nummeret står inni brillen).

    SvarSlett
  37. Så lekkert! :) Krysser fingrene for at jeg vinner! ednyslet@online.no
    Ønsker deg en strålende dag! Edny

    SvarSlett
  38. Utrolig fint! Dette vil jeg vinne:-). christina_r_@live.no

    SvarSlett
  39. Magisk! Håper jeg er den heldige:-) marianne@live.no

    SvarSlett
  40. Høres så bra ut! Hadde vært så bra å vinne dette :) dolfundulatfri@hotmail.com

    SvarSlett
  41. Superfint undertøy! Hadde vært superstas å vinne dette!
    Go´mandag! Hilsen kamilla.berg@gmail.com

    SvarSlett
  42. Wow, how nice. :)
    Have already read about the miracle-Bra's.
    Crossed fingers
    Greetings
    Love, Nadja
    Nadja.holzweiler@web.de

    SvarSlett
  43. Akkurat ferdig med masteroppgaven, så det hadde passet helt strålende få tilsendt! Og ikke minst perfekt til å ha på på feiringen;)
    Krysser fingrene! Hilsen Cathy
    cwi037@student.uib.no

    SvarSlett
  44. Så fint det var! Ja takk, hadde vært supert med nytt undertøy til jul ;)
    alellshop@gmail.com

    SvarSlett
  45. super fint, jeg vil gjerne ha dette settet :o) aasen_99@yahoo.no

    SvarSlett
  46. Denne har jeg så lyst på - håper jeg blir den heldige vinneren!

    SvarSlett
  47. Ja, det ønsker jeg meg!!!! Ha en fin dag:) Hilsen Trine, trine.kri@hotmail.com

    SvarSlett
  48. Jeg ønsker meg :) Pent og behagelig er sjelden kombinasjon! Hilsen Marte, marte_kb@hotmail.com

    SvarSlett
  49. Ja takk, har veldig lyst å vinna. Helsing Helga�� Helga.w@live.no

    SvarSlett
  50. Yes, please :) lene-hg@hotmail.com

    SvarSlett
  51. Ønsker meg akkurat en slik BH! Sier ja takk!
    kjerstistroem@gmail.com

    SvarSlett
  52. Sier ja takk til å vinne denne siden jeg så og si er ferdig med å amme :D ( marihanevik@gmail.com )

    SvarSlett
  53. Ja takk! Håper på litt vinnerlykke! =)

    SvarSlett
  54. oh la la, jeg vil gjerne vinne et av disse setene:-) /Kristin

    SvarSlett
  55. For et fint undertøysett, det likte jeg :) smart var det også uten de vonde spilene som til og med kan komme ut gjennom bh´ene om en er uheldig;)

    Hilsen Charlotte

    SvarSlett
  56. Virkelig lekkert :) Jeg har virkelig lyst på et tilsvarende, og nå trenger jeg nytt undertøy etter å ha vært kjempeflink og gått ned mange kilo i høst. Dette haddde vært en super premie til meg.
    Ha en fortsatt fin høst!
    mvh Elizabet
    embla50@yahoo.no

    SvarSlett
  57. Jeg er med :) Flott konkurranse med flott premie! //Hanne - hannesunshine@gmail.com

    SvarSlett
  58. Super lekkert, sliter med å finne den perfekte BHen:-)
    Tonje@skjeldestad.no

    SvarSlett
  59. Fint :-) Kunne vært noe for meg som ikke liker spile BH. Tvi, tvi ;-)

    SvarSlett
  60. Lekkert!

    Mvh Anette (anetterekkedal@hotmail.com)

    SvarSlett
  61. Prøver lykken :) Maria (marianotnes@hotmail.com)

    SvarSlett
  62. Så fint det var!
    Mhv Marie. mariekongs@hotmail.com

    SvarSlett
  63. Tenk om det kunne bli meg. Lykke i hverdagen og til lykke med din uke.

    SvarSlett
  64. Åh, lekkert!�� vil gjerne ha!�� vanskelig å finne behagelig undertøy! Ha ein fin dag Hedda, elsker blogg en din!�� mvh sandra. Email: th.81@live.no

    SvarSlett
  65. Åh, dette var lekkert! Ønsker meg det! Krysser fingre jeg! :)

    SvarSlett
  66. åå, ønsker meg virkelig dette :) jeg kan ikke bruke spilebh, så dette hadde vært helt supert :D

    SvarSlett
  67. Lekkert! Ønsker meg veldig et sett :)
    Hilsen Gunhild (gunhild.horgmo@kunsttekst.no)

    SvarSlett
  68. Det hadde passet veldig bra :) kristoye@gmail.com

    SvarSlett
  69. Håper, håper, håper!! :) Hadde vært greit å bytte ut slitne amme-bher med dette her! ;)
    Line :) (line.witterso@gmail.com)

    SvarSlett
  70. Vil veldig gjerne vinne! Det så kjempefint ut altså. linnb.hagtvedt@gmail.com Mvh Linn

    SvarSlett
  71. Krysser fingrene! Dette settet var lekkert:) nina-martinsen@hotmail.com

    SvarSlett
  72. Så lekkert undertøy! Krysser fingrene for at jeg er den heldige denne gangen :) tinaostengen@live.no

    SvarSlett
  73. Krysser fingrene :)

    elleh_86@hotmail.com

    SvarSlett
  74. Takker ikkje nei til et lekkert undertøysett. ;)

    (monicav.hoydal@gmail.com)

    SvarSlett
  75. ja takk! :) ingridb_89@hotmail.com

    SvarSlett
  76. Prøver lykken :-) og sier ja takk til lekkert undertøysett!

    SvarSlett
  77. Så lekkert undertøy vil gjerne ha et sett :-) det satt fint på deg også. Anettesu@hotmail.com

    SvarSlett
  78. ÅÅÅÅÅ, var nettopp i usa og fornyet undertøyskuffa mi etter fødsel og amming men jaddaaaaa, alle ble i feil str!!! Typisk!
    Så denne ønsker jeg meg!!! Nydelig også ser det så komfy ut!!!:) Ingenting slår dette merket, vet at dette merket passer min kroppsfasong:) Tvitvi til meg:)))

    Cecilie
    cecilieaasjord@gmail.com

    SvarSlett
  79. ja takk :) anjanyst@gmail.com

    SvarSlett
  80. Huff, BH er det vanskeligaste eg kan kjøpe... Men kanskje dette kan bli ein favoritt. Kryssar fingrane. :)

    SvarSlett
  81. Jeg ønsker meg dette!

    SvarSlett
  82. Jeg ønsker meg dette superfine settet!

    SvarSlett
  83. Nydelig! Krysser fingre og tær for vinnerlykke;)

    SvarSlett
  84. Hadde hoppet av glede for dette et Superflott undertøysett :) prøvde det da jeg tok bilder som kommer i kkstil til uken :)
    Veldig behagelig på ha på seg, ingen ting som gnager.

    SvarSlett
  85. Åh, ønsker meg! Skikkelig fint undertøy :)

    SvarSlett
  86. Har prøvd å få fatt i denne bhèn på kjøpesenteret her jeg bor. Men der hadde de ikke hørt om Magic Wire. Så kanskje jeg er så heldig å vinne her hos deg, Hedda.

    Klem Kirsti B.

    SvarSlett
  87. åå fint! dette ønsker jeg meg! <3

    SvarSlett
    Svar
    1. stineahoiby@gmail.com

      Slett
  88. I wish I wish upon a star to see how lucky i am :-) heidipersvangen@gmail.com

    SvarSlett
  89. Jaa, melder meg på konkurransen :-)

    SvarSlett
  90. Ønsker meg kjempe masse! Dette ser så mykt og godt ut, samtidig som det er fint og eksklusivt! :)

    SvarSlett
  91. hadde vært supert å vinne.
    fine og enkle bher.

    ediotshop @ gmail.com

    SvarSlett
  92. Ser superlekkert ut :) hoemkristin@hotmail.com

    SvarSlett
  93. Så fint, og forhåpentligvis behagelig :)
    oda.karoline.evensen@gmail.com

    SvarSlett
  94. Er sikkert altfor seint ute, men man kan ikke vinne hvis man ikke prøver ;) Ønsker meg! frk_nossum@hotmail.com

    SvarSlett
  95. Ser veldig deilig ut og utrolig lekkert! Absolutt noe man må øsnke seg! karoline.oestereng.nilsen@gmail.com

    SvarSlett
  96. Håper jeg vinner :-) rikkems1707@gmail. com

    SvarSlett