onsdag 15. oktober 2014

SSJ // Gullfunn // Skjerf // Giveaway

Sponset innlegg









Jeg har fått en skikkelig cravings på disse freshe smykkene den siste tiden. De er i stål og fra merket SSJ. Har prøvd ut forskjellige varianter og serien i rose er min absolutte favoritt! De "varmer" opp et hvert antrekk og er samtidig veldig fine å kombinere med sølv og gult gull. Den sorte serien synes jeg også er utrolig kul. Det blir et litt røffere statement preg over de og de er superfine å kombinere til skinnjakke og den lille sorte. 

Smykkene får du hos Gullfunn. Gullfunn har nå en kampanje gående hvor du får med et sinnsykt fint skjerf (som jeg har på bildet over) om du handler SSJ for over 700kr. OG hvis du viser frem mitt blogginnlegg eller instagram får du -10% på produktene i tillegg. Skjerfet har allerede blitt en favoritt i høstgarderoben min og jeg har det også i beige.


PS: Tilbudet gjelder i alle gullfunn sine 50 butikker i norge frem til 12.november.






stylemag

3 kommentarer:

  1. Skjerfet var utrolig kult også! Ha en skjønn snart torsdag.

    SvarSlett
  2. Hvilke str har du i jakken? :) Ha en fortsatt fin dag!

    SvarSlett
  3. hvor får man kjøpt jakken? :)

    SvarSlett