søndag 30. september 2012

Bildedryss // Paris // Day one










Jeg befinner meg nå Paris. Tone og jeg er her i forbindelse med fashionweek og har det rett og slett helt fantstisk! Høst i Paris er å anbefale på det sterkeste. Shopping, god mat, vin, og fantastiske mennesker! Bildene over er fra i går. Nå i skrivende stund sitter jeg å steker i solen (18 GRADER) på en superhyggelig fortauscafé i Mares og ser på en musikkfestival som foregår i gaten. Cest la vie! I går var vi på hotel Costes med DesignersRemix og co, i dag blir det ut med ELLE-damene! Oppdaterer mer i morgen.. Og i mellomtiden kan dere følge meg på instagram. See u.. 
xoxo
stylemag

25 kommentarer:

  1. Kos deg masse flotte Hedda :) Paris er fantastisk!

    SvarSlett
  2. fantastisk. hvor er jakken og brillene til Tone fra?

    SvarSlett
    Svar
    1. Jakken kjøpte hun i Paris på Alison i St.Germaine. :) Brillene er fra Celine.

      Slett
  3. Fant nettopp bloggen din! Liker den masse masse!!

    SvarSlett
  4. Elsker Paris, vi har levert bilder til Imaxtree så Dere kan titte rundt på forskjellige blogger og se endel av resultatet.
    Elsker Gatemote :D

    SvarSlett
  5. Ja hvor er jakken til Tone fra:)? Elsker stilen din Hedda!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! :) Hun kjøpte den på Alison i St.Germaine

      Slett
  6. Kan du skrive hvor outfiten til tone er fra? På siste bilde.

    SvarSlett
    Svar
    1. Sko fra Arnie Says, jakke fra Alison, stømper fra Woolford, veske balenciaga.

      Slett
  7. Hvor er jakken din fra?

    SvarSlett
  8. Har lurt lenge på hvordan du har tid til barna dine? :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg er sammen de hele tiden, så sant jeg ikke er på jobb. :) Altså før barnehagen fra 6 - 10, og etter barnehagen fra 16 - 20 og selvfølgelig i helgene. Siden jeg er så heldig å har så flexibel jobb, så får jeg masse tid med barna i forhold til mange andre fulltids jobbende småbarnsforeldre! Og det er jeg veldig glad for! :)

      Dette er en moteblogg hvor det ikke passer å involvere familieliv og jeg velger selv å ikke blogge om barna. Derfor kan det sikkert virke som om jeg ikke har noe liv ved siden av, men det er altså ikke sånn det er. "family before fashion"! ;)

      Slett
    2. Jeg synes du er rå som viser at det er mulig å kombinere (en veldig glamorøs, sett fra utsiden!) jobb & familie. For meg ser det ut som om du fikser pose&sekk, love it! Og så digger jeg at livet (as I know it) ikke er over selv om man får mann&barn :)

      Slett
  9. Kor kan man få kjøpt Arnie says skona? Og kan man få kjøpt pelsjakka på nettet?:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hør med Presskontakterna ang skoene.. Men jeg vet du får de på Tatler i Bogstadveien. ;) Pelsjakken vet jeg ikke desverre...

      Slett
  10. Å guri, må jo være noen som kommer med den "når ser du barna dine". Vi som jobber fleksibelt kan fint stikke av i 3 dager på tur, for vi ser ungene våre så myyyyye mer i uken enn hva andre i 8-16 jobb. Det vet jeg og! ;)

    SvarSlett
  11. Paris hørtes ikke galt ut. heldiggris!

    SvarSlett
  12. Vet du om jakken til Tone er å få kjøpt enten på nett eller her hjemme i Norge? :)

    SvarSlett
  13. Fantastic job. Looking forward for more posts like this.
    Also visit my homepage :: canapé design

    SvarSlett