onsdag 26. september 2012

Misstique!


Har tidligere bare instagrammet om dette, men til de som ikke følger meg der må jeg bare tipse om de FLINKE jentene på Misstique! Jeg elsker å ha velpleide hender, føtter og negler og nettopp det tar Kristin og Kjersti seg av. De har startet en liten og søt jentesalong i Neuberggaten på majorstuen hvor de gjør akkurat disse tingene som vi jenter liker å få gjort. Perfekt spør du meg! Og prisene er supergode! Just sayin´.. Litt hverdagsluksus må vi vel kunne unne oss..


stylemag

6 kommentarer:

  1. hey Hedda
    Hvor er genseren din fra? Elsker den <3
    klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Elsker den selv jeg... ;) Dene er fra det nye merket issue 1.3 på nelly.com Tror den kommer i Oktober en gang:)

      Slett
    2. Tusen takk!!!!!!!

      Slett
  2. Hei, spurte tidligere; hvor er blondekjolen (iført av Kate Bosworth, muligens?)i innlegget under? Har lett overalt på nettet, men får ingen treff, verken på bildesøk eller prøving (hittil kun feiling) på google.. :(

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg svarer for deg jeg, Hedda :)
      Kjolen er fra det Australske merket Lover, og det er ikke Kate Bosworth som har den på bildet, men en blogger som heter Tuulavintage. Den har vært utsolgt på nett i hvitt i over et år, men finnes også i andre farger som sjørgrønt, rødt og svart. Sjekk ut loverthelabel.com. Net-a-porter og shopbop fører også dette merket. Lykke til på jakten :) Line :)

      Slett
  3. Hei, du har ALLTID så fin brunfarge!!!<3 Hvordan opprettholder du den gløden? (solarium eller selvbruning) Noen personlige tips til self-tan?:-)

    SvarSlett