mandag 24. september 2012

Inspiration of today..



stylemag

11 kommentarer:

  1. Hvor er den første blondekjolen fra? Må være noe av det vakreste jeg har sett noen gang

    SvarSlett
    Svar
    1. Enig! Vet desverre ikke hvor den er fra.. men bruker den som inspirasjon.... ;)

      Slett
  2. åå herregud så fint!! please gi meg en av disse..

    SvarSlett
  3. Hei! Jeg skal gifte med juni 2013, og kjempefint om du kan inspirere litt i forhold til brudekjolevalg frem til da;) Hilsen K

    SvarSlett
    Svar
    1. Skal se hva jeg får til... ;) sikkert mulig! :) SÅ spennende da!!! Lykke til! :)

      Slett
  4. Disse var vakre! Kan man få tak i disse i Oslo?

    SvarSlett
    Svar
    1. vet ikke desverre... jeg bruker de kun som insprasjon.. ;)

      Slett
  5. Sorry fashioncherry, men synes det er laber blogging i det siste..!

    SvarSlett
    Svar
    1. Er desverre litt sånn innimellom i hektiske perioder.. Skal ta meg sammen... SRY!

      Slett
  6. Luuuurer på hvem det er som hjelper Tone med planleggingen.... ;) Kjempefine kjoler da!

    SvarSlett