mandag 17. september 2012

Va.Va Voom @ Jojo & Friends



Ettersom jeg får veldig mange spørsmål om håret mitt, frisør og produkter, kan jeg jo lage et lite innlegg om det.. Min frisør er Jojo hos Jojo & friends (v/bogstadveien). Ikke bare har han byens hyggeligste salong, men han er også ekstremt dedikert til det han driver med. HELT RÅ på striper og dødsbra på styling, både til gutter og jenter. Hårproduktene mine kjøper jeg også der, da de har et superbra utvalg. Jeg er spesiellt glad i volum, og dette kule kittet fra Kevin Murphy gir meg seriøst bra volum og passe "messy-look". Håret føles tykkere og man får perfekte waves.. LOVE it! Dette hørtes nesten ut som en reklame annonse, men ingen har bedt meg skrive dette innlegget,  jeg står alltid 100% inne for det jeg anbefaler.
stylemag

7 kommentarer:

  1. Elsker Kevin Murphy!! Men det er jo såååå dyrt å kjøpe her i Norge. Jeg handler alt hos FeelUnique. Bare sjekk her hvor mye det er å spare: http://www.feelunique.com/brands/kevin-murphy

    SvarSlett
  2. Takk du snille som deler, å deler de ting du virkelig elsker å kan stå for! Hvilke produkter inneholder det kittet? :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Bare hyggelig! :) Det inneholder, shampoo, balsam og stylingprodukt :)

      Slett
  3. Feelunique selger masse falske produkter! Jeg har brent meg på dem to ganger nå og anbefaler denne siden absolutt ikke!!

    SvarSlett
  4. Handler nesten alt på feelunique.com - har gjort det i snart 2 år. nettsiden er jo godkjent som forhandler for merker som dermalogica, decelor og md. Har aldri opplevd noe snusk med produktene! Man skal heller være skeptisk til blivakker.no...
    Bare gå innpå bloggen til hildechristina.com, -> "omtale av nettbutikk".

    SvarSlett