mandag 7. januar 2013

Jason Wu


Fy **** så fin!!!!

stylemag

6 kommentarer:

  1. Hei.. Vet du om en bra kjolebutikk i Oslo? Et sted hvor det ikke er for stive priser :) Jeg skal i bryllup og trenger en lang kjole. Jeg er fra et litt mindre plass og her går det i Floydkjoler. Men det har omtrent alle.. :)

    SvarSlett
  2. wow! Hedda, jeg lurer på om du bruker selvbruning (isåfall hvilken?) eller om du tar sol? du har alltid så nydelig glød! -ingrid

    SvarSlett
    Svar
    1. Det lurer jeg også på! Du og Tone er alltid så brune og fine!:)

      Slett
  3. Nydelig OMG!

    Jeg lurte på en ting...jeg har lagt merke til at det er noen ringer du alltid har på deg, kan du ta ett nærmere bilde av de og fortelle litt om hvorfor akkurat de ringene er på hver dagp
    ?:)

    SvarSlett
  4. Hei på deg fine Hedda!

    Jeg lurer på to ting: Først og fremst, hvor er antrekket Tone hadde på seg på idol-reunion festen? Veldig lekkert! Likte spesielt godt toppen:)

    Og nr to: Vet du om noe sted man kan få tak i en fin kosedress?:)

    Klem

    SvarSlett