mandag 28. januar 2013

That feeling of new energy!


Er egentlig en moteblogger, men jeg mååå bare dele dette med dere! Forrige uke var jeg på en 3 dagers detox og sitter igjen med følelsen av WOW! Konsumet bestod kun av disse ekstremt sunne, og næringsrike juicene. Seks juice om dagen i 3 dager og jeg er en ny og forbedret utgave av meg selv! I´m telling you guys! Prøv det!!!! Litt tungt i starten hvor man blir litt slapp og sløv, men så kicker det inn og går så det griner de to siste dagene.. Ps: dette er ikke reklame, dette er GOOD SHIT! Kjøpes på http://essentially.no/ Lykke til!
stylemag

17 kommentarer:

  1. Hvilke juice gikk du for i de tre dagene detoxen varte? Fordelt jevnt utover dagen? Dette skal prøves.... Takker for alle gode innspill i den mest inspirerende bloggen;0)

    SvarSlett
    Svar
    1. seks juice om dagen.. Det er 18 juice i en pakke ;)

      Slett
  2. Kjøpte du 3 pakker siden du gjorde det over 3 dager? :) Eller skal man bare kjøpe en pakke? Skjønte ikke det het, og har så lyst å prøve :D

    SvarSlett
  3. Artig og spennende ;-) Har lyst til å prøve den juicen. Har juicemaskin selv, men dette virker så deilig ;-)

    SvarSlett
  4. Bra det ga resultater for deg søda!! Jeg må også ta en ny runde snart.. :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det må du ass… :) STOOOR KLEM!!! <3

      Slett
  5. Går man en del ned i vekt av dette? :)

    SvarSlett
  6. Er det erstatning for måltid eller?
    Føler jeg har oppblåst mage, så vil gjerne prøve :)
    Ett annet spørsmål ang ansiktsrens. De produktene du anbefalte i innlegget for litt siden. Er det Isun du renser huden med morgen og kveld? Og hvilket av de tre produktene er selve rensen?
    Rimelig clueless jeg :)
    Har brukt clarins rens og ansiktsvann lenge. På tide å prøve noe annet.
    Hjeeeelp meg Hedda :)
    Tusen takk isåfall.
    Klem

    SvarSlett
  7. det er dyrt da. dritdyrt...

    SvarSlett
  8. Hei! Jeg bor i Danmark og har lett overalt etter noe liknende her, men har fortsatt ikke funnet noe. Du vet ikke om de har planere om å ekspandere :P En annen ting, siden du er stylisten til Tone. Vet du hvilket brand hun brukte når hun hadde på seg den rød kjolen på premiere festen? Og hvilket brand hun har på de "store" svarte solbrillene sine? Løøv CPH

    SvarSlett
  9. Jeg har akkurat begynt på samme kuren i dag! sitter med litt vondt i hodet og er litt slapp men satser på at det blir bedre.. har hørt så mye positivt om det!:):) Jeg lurer på om du tok tarmskylling før eller profiber eller noe lignende i tillegg til juicene? Det er jo anbefalt men jeg gjør ikke det. Blir glad for svar! :)

    SvarSlett
  10. Hei!

    De svarte solbrillene Tone har på seg fra IBIZA episoden er syyykt fete, hvilket merke og model er det? Håper på svar ;) evt om noen lesere vet??

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg er ganske sikker på at de er fra Celine, i modellen Audrey :)

      Slett
  11. heisann:9:)

    dette så bra ut, kan du legge ut litt mer info om dette? bestiller man en 3-dagers 1 gang og så får man 18 juice? lite info om det på nettsiden deres..

    Takk:)

    SvarSlett