fredag 11. januar 2013

So cool!

Balenciaga



stylemag

22 kommentarer:

  1. Må bare spørre hvor den fantastiske jakken som tone hadde på seg på premieren av serien sin i går var fra?? :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja den er så sinnsykt fin! Den er fra Designer Remix. Kommer i butikk til høsten :)

      Slett
  2. Sååå kul - hvor får jeg tak i denne?
    Vibeke

    SvarSlett
    Svar
    1. vet ikke… kanskje på MA på frogner.. De har Balenciaga! :)

      Slett
  3. Hei! Super blogg du har, tusen takk for det!
    Den genseren fra gestuz i grå med skinnarmer, har du noen anelse om hvor jeg kan finne den? Finner den ikke, og måååå ha:):) god fredag:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hør med Holzweiler agenturer.. De vet! :) :)

      Slett
  4. Hva slags øyenskygge bruker du på Tone??

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg sminker ikke Tone. Driver kun med klær… ;) men jeg vet hun er fan av Glo Minerals. :)

      Slett
  5. Må bare få roset deg på at du er så flink til å svare på alle spm! Btw, du har bare ein inspirerende stil og fantastisk utstråling! Ha en god helg :D

    SvarSlett
  6. Hei vakreste, flinkeste Hedda!

    Jeg har som mange andre noen spm angående din styling av Tone. Jeg lurer på hvor øredobbene du brukte på henne til kjolen fra TSH på bar tjuvholmen(store gullringer). Har funnet noen liknende på topshop sin nettside, men vet ikke om de er like fine i virkeligheten.

    Og til slutt; jeg så dette klippet fra SVT og lurer VELDIG på hvor den fine genseren er i fra. Vet du det kanskje??http://www.svtplay.se/klipp/955771/vi-ar-unga-starka-snygga-och-energiska

    Ser du er superflink å svare, så jeg håper veldig på svar!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! :) Takk for fantastiske ord! :) Genseren er fra Surface to air.. Dødskul! :)

      Slett
  7. Elsk på den genseren - elsk på alt i grunn! Men psst - den er fra phillip lim :)

    God lørdag skjønne og takk for torsdag!

    SvarSlett
    Svar
    1. hehe, er det sant?! Fant den på en veldig "bra side".. jaja, skrivefeil da tenker jeg.. ;) og takk for sist! Du er så fin ass! :)

      Slett
    2. Vil ha den genseren, hvilken side fant du den på ?

      Slett
  8. Håper å få sett mer av deg i "Tone"-serien - du er nydelig! :) Og digger stilen din!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, hehe… det kommer mer. neste episode er fra Ibiza. Bare å glede seg…. ;) ;P

      Slett
  9. Du er så flink til å style,alt Tone har på seg ser fantastisk ut.Har du noe utdannelse eller var det tilfeldig at du ble stylisten hennes?:-)

    SvarSlett
  10. Herlig du er Hedda!:) håper vi får se mye til deg! Hvilken parfyme er din favoritt? Du har jo så god smak på alt!:) kan du ikke lage et innlegg en dag om en vanlig dag på jobben din? Det virker så sykt spennende!:) hilsen ei med kjedelig a4liv!

    SvarSlett
  11. Du har en fantastisk blogg Hedda! Koste meg max i går med å bla gjennom den. Klesstilen din er inspirerende, og veldig fin. Ha en super kveld. Kajsa :)

    SvarSlett
  12. Hei! :) Tone hadde på seg et nydelig svart Bjørg smykke. Lurte på om du vet hvilken str det er? Og om det kan stilles kortere mot halsen,slik Tone har det? Har sett at noen har det hengende lenger nede. Og så lurte jeg på om du og Tone har sbart eller mørk grå på Carhartt lua? Takk for en inspirerende blogg :)

    SvarSlett
  13. Hei :)
    Har eit lite spørsmål som ikkje har med dette innlegget å gjere! Husker at du har hatt på deg eit kvitt, drapert Alexader Wang-skjørt. Lurer på korleis det er i størrelsen, og kva størrelse du har? Vurderer å bestille det nemlig!
    Takk for ein inspirerande blogg forresten :)

    SvarSlett