onsdag 27. november 2013

Kom innom oss på Lørdag // By Timo















Førstkommene lørdag har Line Langmo og jeg et event i byTimo butikken på Frogner. Vi kommer til å være der fra 12 - 16, og hjelpe dere med styling. Så om du skal planlegge et antrekk, kjøpe gaver eller rett skal på julebord samme dag anbefaler jeg deg å komme innom! Det blir et veldig hyggelig opplegg, og butikken har seriøst de fineste strikke-plaggene, basicsene og sist men ikke mins de fantastiske wrap-skjørtene som jeg bruker HELE tiden. Skjørtene som Line og jeg har lagt vår elsk på er utsolgt i hele landet, mem som en hyggelig overraselse til dere har vi fått inn skjørt fra vårens kolleksjon ss14 kun for denne ene lørdagen! Håper du kommer innom for ekperthjelp til styling, rabatter på mange av våre favoritt plagg i butikken og for litt musserede i glasset.. Sees!

PS: Vi har valgt at 10% av overskuddet denne dagen skal gå Plan Norge og deres jobb med ofrene på Filippinene. 

xoxo Hedda & Line

stylemag

3 kommentarer:

  1. Elsker skjörtet jeg har fra by TiMo :)

    SvarSlett
  2. Kjempefine skjørt.. men litt usikker på om jeg skal ha s eller xs, hva har du Hedda?

    SvarSlett
  3. Beste skjørtene jeg noen gang har hatt! Hvilke farge
    er det på skjørtene som dere har inne og som vil komme til våren 2014? :)

    SvarSlett