fredag 22. november 2013

Mine hårete tips!


Endelig fredag! I kveld er det storlått åpning av Marc by Marc Jacobs butikken i Oslo. Har ikke tid eller ork til å gå til frisøren for å stæsje meg, så jeg gjør det selv hjemme. I og med at dere spør meg ofte om hår-rutiner og produkter så tenkte jeg å dele det med dere her: 

Jeg vasker håret med Nashi Argan, shampoo, conditioner og innimellom kur. De produktene er helt rå! Håret blir glansfyldt, ikke tørt eller elektrisk og det holder seg fresht lenge!! Så bruker jeg min ALLER BESTE VENN når det kommer til å få tilfeldig beach hair og volum; SUPERSTAR fra Head TIGI! Kan med hånden på hjertet si at den er det beste hårstyling produktet jeg noen gang ar brukt! Håret blir ikke klissetem stivt, klebrig eller tungt. Man får en perfekt volum boost og det blir lett å fikse!

Når jeg skal være ekstra frsh, bruker jeg føner-børsten fra Efalock. Man får "Hollywood" lokker på et blunk, samtidig som den føner! Helt genial! Om man ikke ønsker krøller eller bølger er det bare å føne den rett ned, da blir det en rett frisyre med bra volum! Anbefaler den på det sterkeste!!!

Håper dette var til hjelp for alle dere som har spurt meg lenge nå.. Skal oppdatere skjønnhetsrutiner oftere forstår jeg nå.. GOD HELG! PS, jeg kjøper disse produktene hos min frisør GOSSIP på frogner. Selges sikkert andre steder også, men jeg har desverre ikke oversikten..
stylemag

5 kommentarer:

  1. Jobber som frisør og bruker Nashi produktene selv! Fantastiske!! Også lukter de så godt!

    SvarSlett
  2. Hvor har du kjøpt EFALOCK krøllbørsten?

    SvarSlett