søndag 17. november 2013

New in from Neomania // BLKDNM // DESIGNERS REMIX

Jakke - BKLDNM // Genser - By Zoe // Skjorte - Ralph Lauren // Skjørt - Designers Remix // Shades - Victoria Beckham 
Enkelte kjøp føles 100% riktig! Denne gangen er jeg 100% fornøyd med fangsten min på Neomania.no 
BLKDNM har den fineste bikerjakken på markedet spør du meg.. Den er superklassisk, rocka og i tjukt og deilig skinn! Definitivt en ny favoritt,  er nesten redd jeg kommer til å flytte inn i den… Både jakken, og skjørtet fra Designers Remix ble med i handlekurven min fra Neomania. Pluss et par andre ting jeg vil vise dere senere. Nyt søndagen! 
xoxo
stylemag

10 kommentarer:

  1. Nydelige du! <3
    Kjekt og se deg igår - vi kan jo snakkes mer til uka!
    Smask.

    SvarSlett
  2. du har jo et nydelig hår da! Det fårn si :)

    SvarSlett
  3. passer ikke helt i innlegget, men jeg lurte på om du vet hvilken størrelse tone damli har på louis vuitton keepall vesken? :)

    SvarSlett
  4. Såå fiin jakke;) Er den normal i str? Klem

    SvarSlett
  5. Vakker og tøff på en gang! Killer combo ;)

    SvarSlett
  6. BLK DNM er et av mine favorittmerker! Den bikerjakken ser skikkelig tøff ut!

    SvarSlett
  7. Hei. Elsker jakka! Hvilke str. har du i forhold til hva du pleier å bruke? Er de normale eller litt små/store?
    Er så kjedelig å måtte bestille en fra nett for så å måtte bytte den igjen.

    SvarSlett
  8. Så fin jakke! :-) Jeg skulle også veldig gjerne visst litt om størrelsen før jeg bestiller!

    SvarSlett
  9. Hei- jeg kan svare:) Hedda har jakken i M. Selv er jeg en strl. 36 og har den i S. Er man en 38 som Hedda, kan det være fint med M hvis man vil bruke litt tykke gensere under, og S hvis man vil ha den tight. Spør oss gjerne på shop@neomania.no hvis dere har flere spørsmål. Eller kan jeg informere at vi har 3 jakker igjen i butikken, så vær rask! Hilsen Line www.neomania.no

    SvarSlett