søndag 24. november 2013

Sunday essentials!



Jeg kjører på med grønt om dagen, denne årstiden kan fort sette ut immunforsvaret mitt hvis jeg ikke passer på. Jeg deler dette med dere fordi jeg har noe som virkelig funker for hele kroppen! Denne blandingen skal helst drikkes hver morgen. Smaker som det det er – gress og alger, men det gjør virkelig forskjell og er sykt, sykt bra! Bruker Supernature Purely Greens som er en blanding av ulike typer hvetegress og alger som Spirulina og Chlorella. Bruker også AFA-algen som renser ut giftstoffer og setter fart i «glad-hormonene» og forbrenner fett, og ikke minst Chlorella som er uslåelig etter en fest. Jeg blir aldri klein, er like fin dagen etter en fest som en hvilken som helt annen dag. Og sånn har det ikke alltid vært.. Dette er  takket være Chlorella og er min VARMESTE anbefalning til dere alle, særlig nå i julebordsesongen ;-) PS: følg super-nature sin blogg her! Masse gode tips!

stylemag

7 kommentarer:

  1. Er det i pulverform og hva blander du det med? Juice, vann eller noe annet?

    SvarSlett
  2. Hei Hedda

    Tenkte jeg skulle prøve meg på sunspa sine selvbruner etter din anbefaling for en stund siden.. Har litt dårlig erfaring med selvbruner etter bruk av både st. tropez og Vita Liberata.. Jeg ble altfor brun av dem begge, og de var nokså dyre..... Men som de fleste hater jeg å være vinter bleik og vil ikke ta solarium.:-( Hvilken anbefaler du fra sunspa? klem Elisa

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det vil jeg også gjerne vite......og får du noe rabatt på Sunspa igjen.... Trenger litt farge til julebordet snart!

      Lisa:-)

      Slett
  3. Hei, lurer på om den grå capsen til tone fra designers remix har vert i butikk eller kommer?

    SvarSlett
  4. Jeg prøvde fra Pukka clean greens og den var superbra. Alle urenheter forsvant. Dette er sikkert likebra så anbefaler til dere som vil ha frisk fin hud.

    SvarSlett
  5. Herlig med helsetips! Hvilke blandingsforhold har du til supermat-shaken?
    Keep up the good work :)

    SvarSlett
  6. Hei! No blei eg veldig inspirert til å bestille et par produkter! Den Chlorella høres jo ut som en gave fra gud i disse tider - kor mange tar du på en gang, og kor ofte? Kun på aktuelle dager? :)

    SvarSlett