søndag 8. desember 2013

Verdens lengste glød // Vita Liberata




Endelig kan dere få fin, gyllen og jevn brunfarge igjen!!! Disse produktene er mye av grunnen til den "gløden" jeg har i huden.. Soler meg ikke i solarium pga kreftfare og for å unngå rynkete hud, så Vita Liberata er perfekt for meg! Og tro meg, jeg har prøvd det meste som finnes på markedet.. Det blir jevnt, ikke gult og lukter miinimalt, så og si ingenting! I tillegg gir disse produktene masse fuktighet til huden. Om du påfører det "riktig" varer fargen i 2 - 3 uker! Det er faktisk verdens lengste selvbruning. Jeg anbefaler moussen og geleen sterkt! Det er perfekt nå i fest og julebord sesongen og de tørker med engang etter påføring! Min "gave" til dere er -30% helt frem til 20. desember. Rabattkoden er HEDDA30. Du får kjøpt produktene HER!

PS: Det er fri frakt og rask levering! :)

Go, get the glow! 
xoxo Hedda

I sammarbeid med Vita Liberata

stylemag

19 kommentarer:

  1. Så vakker du er Hedda! Vil du anbefale Vita Liberata istedenfor Sunspa sine produkter? :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk.. Begge er bra, men jeg har helt klart best erfaring med Vita Liberata.! Den finnes i forskjellige varianter og for forskjellig hudtoner, sånn at man kan tilpasse den riktige fargen til huden. Light, medium og dark. I tillegg lukter den mindre og tørker fortere.. ;)

      Slett
  2. Hei Hedda

    Tuller du!

    Jeg har litt dårlig erfaring med denne selvbruneren ..Jeg ble altfor brun av den, nesten skitten og det tok meg 10 dager før den forferdelige fargen forsvant - de er nokså dyre i tillegg.....

    klem Elisa

    SvarSlett
    Svar
    1. Nei, jeg tuller ikke! Jeg anbefaler kun ting jeg står for på bloggen. :) Jeg har bare gode efaringer med Vita Liberata. Samme har mine veninner.. Kanskje du tok en farge som var for mørk for deg..? Geleene er ikke så mørke som moussene, men alle har jo forskjellig smak. Bruk det merke du liker best selv. Jeg bare anbefaler denne etter egene erfaringer, og jeg elsker den! :)

      Slett
  3. Kanskje kan det være lurt å prøve uansett selvbruner et annet sted på kroppen enn ansiktet ved første gangs bruk…slik at en er sikker på hvordan fargen kommer frem….tenker nå jeg da ;)

    SvarSlett
  4. Hei Hedda

    Jeg synes dette er utroverdig når du bare for noen dager siden skriver til meg - det er sunspa som gir deg din fine glød og du lover oss alle rabattkode for å kunne prøve sunspa. To dager etter anbefaler du en selvbruner til nesten 500 kr. med et retusjert bilde.. Du har faktisk mange studenter som leser bloggen og som ikke har for mange penger....

    Ina

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg kommer med denne anbefalningen fordi jeg synes produktet er mye bedre!! Men for all del, bruk gjerne noe annet. Ja, den er litt dyrere, men det er med god grunn. Sparer penger på å bruke denne over tid. Den blir finere, varer lengre og lukter ikke. Valget er ditt. Det er jo -30% nå så da er det litt rimligere..

      Slett
    2. Vi ser ikkje om den er bra med et retusjert bilde.. !

      Har du før/etter bilde?

      Nina

      Slett
    3. Bidet var kun ment som en illustrasjon. Det var ikke retusjert, men tatt med et tåkefilter.. Nå fjernet. Kanskje jeg kan vise et før/etter bilde senere, men foreløpig varer fargen min til over jul, så det kan nok ta sin tid.. ;)

      Slett
    4. Uff varer fargen så lenge.. da tør jeg rett og slett ikke!

      Slett
  5. Hei hedda:) takk fpr bra tips:) har nokså lik hudfarge som deg. lurer derfor på hvilken farge du bruker? hva heter selvbruneren du bruker til ansiktet. :)

    SvarSlett
  6. Kjære Hedda!

    Fantastisk denne nettsiden som du anbefaler her! Sendte bestilling i dag tidlig og fikk e-post etter kun få timer om at pakken var på vei hjem til meg allerede :D

    SvarSlett
  7. Hei, søte deg!

    Jeg lurte på om den selvbruningen passer til lyse personer?
    Jeg har ekstremt lys hud, og dessverre veldig blondt hår.. Som gjør at jeg får en gulrot farge, når jeg har brukt selvbruning. ( Noe som er ganske kjipt)

    Klem fra Nadia<3

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! :)

      Ja, den geleen som heter clair/light er ikke mørk i det heletatt! Sikkert perfekt for deg. Den gir bare en fin farge og ikke gul. Den innholder ikke pigmenter som gjør den gul, du blir bare litt med brun.. Om du ønsker en forsiktig økning, kan du sikkert også prøve den som gir gradevis brunfarge… Men jeg har ikke prøvd den selv, så jeg vet ikke hvordan den blir.. Det eneste eg vet er at ingen av de blir gule.. ;)

      Lykketil! Kom gjerne med tilbakemeldng! :) :) :)
      Klem Hedda :)

      Slett
  8. Takk for både en inspirerende blogg og ikke minst spennende tips, dette skal helt klart testes ut;) Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  9. Har du prøvd både medium og dark? Hva anbefaler du? Har egentlig en gyllen farge fra før, men er redd "dark" blir veldig unaturlig brun?! Også lurte jeg på - det er bare phenomenal mousse som varer 2-3 uker ja? Takk for tips :)

    SvarSlett
  10. Hei Hedda

    Jeg er hudpleier og elsker å teste nye ting. Derfor kjøpte jeg Vita Liberata etter din anbefaling. Prøvde de i går kveld og våkner opp til noe som ikke ser ut i dagslys. Ble fryktelig flekkete, selv om jeg prøvde å være veldig nøye med påføringen. Jeg skal på julebord idag så håber virkelig ikke at jeg skal gå rundt slik i 2-3 uker for jeg ser jævelig ut.. Jeg er ikke akkurat naturlig brun! Dette har jeg aldri opplevd med Sunspa eller st. tropez.. Dessuten tenker jeg at det må være noe i disse produktene som ikke er bra siden du sier de holder i 2-3 uker. Alle selvbrunere som inneholder DHA legger seg i hudens øverste lag og slites derfor hurtig av igjen.. Gleder meg ikke til julebordet! Andre som har samme erfaringer? Line

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Line

      Renate fra Vita Liberata her. Det var leit å høre Line. Det kan være flere årsaker til at selvbruning blir flekkete. Kan din dusjsåpe ha inneholdt essensielle oljer som kan fungere som en barriere for utviklingen av selvbruning.? Husket du å eksfoliere ekstra tørre områder før påføringen? På ekstrem tørre områder anbefales at man bruker litt BodyLotion, slik at huden ikke trekker ut vannet i selvbruningsprodukter og da gir en mørkere farge. Ellers så vil body lotion også fungere som en barriere under påføringen.

      Det er helt riktig at selvbruning kun farger det ytteste hudlaget. Grunnen til at pHenomenal kan vare i opptil 2-3 uker er pga sine unike pHen02 teknologi (som er en godt bevart hemmelighet slik at ikke andre merker kan kopiere denne unike teknologien). For å få en langvarig selvbruning med pHenomenal må den påføres 3 ganger. La produktet sitte på i minimum 4-24 timer før du dusjer for så å påføre ett nytt lag. Gjentas 3 ganger. Antall timer man venter mellom påføringene er også litt avhengig av hvor hurtig selvbruningen fester seg hos hver enkelt. Et eks. man kan påføre den mandagskveld, så tirsdagskveld og deretter onsdagskveld.

      1 påføring varer ca 7 dager, 2 påføringer varer ca 10 dager og 3 påføringer varer som sagt i opptil 2-3 uker. Det skal ha blitt sendt med informasjonskriv til alle som har bestilling pHenomenal ellers så finnes også informasjon på www.vitaliberata.no

      Vi ønsker selvfølgelig at du skal ha en god selvbruningsopplevelse, så du må også gjerne ta kontakt med meg på renate@hexa.no

      Renate / Vita Liberata Norge

      Slett
  11. Uff, så mange negative kommentarer det var her da... Jeg har nettopp bestilt meg selvbruning fra dette merket til både kropp og ansikt og satser på at jeg blir fornøyd :) Etter å ha lagt selvbruningen på hyllen i 2 år, har jeg forsøkt igjen, og denne gangen med flott farge og ingen skjolder. Så kjente mersmaken tok over nå :D hihi. Kanskje huden min har endret seg...? Anyway, ønsker deg en fin uke! :)

    SvarSlett