fredag 14. mars 2014

Happy friday from my home!


Stort sett hjemmekontor hos fashioncherry på fredager..

Weekend snacks!

Ecoya og Jonethan Aldrer er favoritter hjemme hos meg..

Ingen duftlys i verden er bedre en de fra Ecoya! Jeg er HELT hekta..! Kjøper de hos Høyer byporten eller hos Marna.

Alltid friske liljer på bordet..

<3 Jonathan Adler, julegaven fra Tone i år..

Kunst med masse følelser… gave fra Mamma og Pappa. 

Missoni Looooove fra Milla Boutique! <3 

Favoritt inspirasjonsboken min. Julegaven fra Tone i fjor.. ;)

Deilig med fredag! Skal bare kose meg hjemme med kids og gode venner. Denne uken har vært så buissy at jeg knapt har hatt tid til å kjenne på min egen puls. Har dog hatt en veldig fin uke og takket være supernature og et inpirerende møte med John Opsah er jeg fortsatt i god behold og full av energi. Har jo nevnt for dere at jeg skal blogge om interiør også, og det kommer.. Her er ihvertfall litt bilder av små detaljer fra hjemmet mitt. Kommer mer etterhvert. Ha en fantastisk nydelig helg! I morgen ferier jeg at min lillesøster ikke er så liten lengre og blir 25. Hipp hurraaa for verdens beste Oda! Gleder meg!




stylemag

3 kommentarer:

  1. Hei Hedda:) så utrolig flotte bilder!!! Gøy å se litt interiør bilder også:) herlig kombinasjon av tre og keramikk:):):) jeg er også "alene" med 2 små og holder på å innrede mitt nye lille rede, koselig det og!! ha en strålende helg:)

    SvarSlett
  2. Fresht!ser frem til mer!

    SvarSlett
  3. Digger at du skal vise litt mer av "hjemme hos" :D Elsker Adler vasen, et lite stykke kunst :D

    SvarSlett