torsdag 13. februar 2014

Aurevoir ..
























Da var siste dag hos EF i Paris over for denne gang. Synes faktisk det er litt kjipt å måtte dra nå som jeg har kommet så godt i gang. Noe av det jeg setter mest pris på ved skolen er at lære-metodene er så innovative og spennende. I dag hadde vi foreksempel matkurs på fransk. Når det da ikke er lov til å snakke et eneste ord utenom fransk og man er 12 stk med forskjellige nasjonaliteter, så må man bare kaste seg ut i det og prøve. Det blir så klart mye gestikulering og latter, men man lærer noe nytt hele veien.  Nå går turen videre til EF i Roma, hvor jeg forhåpentligvis får lært meg litt italiensk samtidig som jeg skal være med på noen kurs i fashion. Blir veldig spennede og jeg er klar som et egg!  Om du synes dette virker interessant og har lyst til å vite mer om EF sine kurs og destinasjoner, kan du bestille katalogen HER!
Snakkes snart..

XOXO Hedda


stylemag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar