onsdag 26. februar 2014

V by Sonia Wigert!





V for vakker, virkningsfull, velvære! I dag har jeg vært hos min fantastiske hudpleier Sonja. Hun fortjener så sinnsykt å få creds på bloggen min, da jeg mener hun har magiske krefter når det kommer til hud! Jeg får ofte skryt av huden min og rent bortsett fra genetikk (hei mamma) så er det takket være at går jeg jenvnlig til Sonia og tar greenpeel og Hydradermie behandling. I skrivende stund ser jeg ganske rød og varm ut i ansiktet, men jeg vet at når jeg våkner i morgen er porene borte og hunden gløder i flere uker! Jeg anbefaler de av dere som er på jakt ettter sinnsykt flinke og dyktige hudpleiere, som faktisk gjør en synlig forskjell å prøve V by Sonia Wigert! Happy facial..

Vakre Sonja Wigert Næss 





stylemag

1 kommentar:

  1. Så fint tips, dette vil jeg gjøre :-) Gikk inn på nettsiden nå, heter behandlingen du tok " glow like a star"? Hilsen Line

    SvarSlett