tirsdag 25. februar 2014

Starting fresh!








Jeg har den siste tiden hatt mange forandringer og utfordringer i livet mitt. Nå er det imidlertid på tide å legge ting bak seg, tenke nytt og satse på å gå en ny, fresh og spennende fremtid i møte. Jeg har funnet ut at jeg vil starte med et "nytt hjem". Møbler, interiør, maling, tekstiler og barnerom.. Alt skal fornyes! Og jeg tenker å dele det med dere! Har fått enormt mange spørsmål opp igjennom tiden om jeg kan dele hjemmet mitt med dere, og nå tenker jeg at ja, det kan jeg! Jeg er kjempe interessert i interiør og mener at noe av det viktigste for å trives og ha et godt og balansert liv er hvordan man har det hjemme. Så jeg tenker nå å starte å blogge om interiør ved siden av mote! Og dere, jeg setter uendelig pris på om dere vil gi meg noen tips til interiørbutikker og nettbutikker, samt interiør og inspirasjonsblogger som er fine. På forhånd takk… Gleder meg til fortsettelsen!


XoXo Hedda!




stylemag

29 kommentarer:

  1. Fantastisk! Gleder meg :)

    SvarSlett
  2. Riviera Maison og Lene Bjerre har kjempefine ting til huset. Digger dem!!

    SvarSlett
  3. ai ai ai - gleder meg!
    Instagramkontoer å følge:
    synne_k
    _hana_style_
    inspiration_by_ida
    fangblikk
    martheheiersted
    mariten84
    designforeveryone
    juliehole
    christinesveen
    stylizimoblog
    ragnhild_r_

    :)
    Så mange flinke der ute!

    SvarSlett
  4. Lunehjem.no er et must:)

    SvarSlett
  5. Spennende!!
    Alle de Instakontoene som står ovenfor er knallbra ;).
    sjekk ut Elisabeth Heier sin blogg :), vakker stil og interiør, og Hviit sin nettbutikk.

    Klem Kathrine

    SvarSlett
  6. Hurra!! da kommer jeg til å elske bloggen din enda mer!! :-D

    SvarSlett
  7. bloggen svenngården, lisettes perler og bengtgården :) og keisernes nye trær (blogg og nettbutikk).

    SvarSlett
  8. Såå gøy! Gleder meg til å følge med :)

    SvarSlett
  9. senze of joy, rrosaliga og thestylephiles på insta!!! :-) MASSE FINT!:-)

    SvarSlett
  10. http://emmas.blogg.se/

    http://bungalow5.dk/

    http://trendenser.se/

    http://myscandinavianhome.blogspot.co.uk/

    http://wonderdeco.se/

    SvarSlett
  11. Ja! kommer til å bli så spennende å følge! Elsker interiør! Finner mye inspirasjon på Milla Boutiqe!

    SvarSlett
  12. Så moro! Gleder meg til å følge deg videre :-) Eske på Bislett har mye kult interiør! Klem

    SvarSlett
  13. forresten, mitt interiørtips, om noen ikke har fått det med seg, så må man for GUDS skyld ikke finne på å handle fra infurn. Det er ren svindel.

    SvarSlett
  14. Dette gleder jeg meg til!

    SvarSlett
  15. Hei. Så gøy med interiør!:-)
    Ikke så ukjente butikker, men dette er noen av mine favoritter:
    Bolina/Stasjonen
    House of Oslo
    Eske
    Hus og Hage i Drammen
    Missmuffet holmesenteret(nettbutikk) Fresht barneinteriør
    Og Finn.no da! Masse inspirasjon, og ikke minst varer som ikke alle andre har +pluss ferdig patinert:-)

    Blogger og Nettsider:
    Lovelylife.se. Mange bloggere samlet (A beautful living er en favoritt)
    Riazzoli.blogspot.no
    doyoufancythis.com
    seventeendoors.blogspot.no
    mackapar.blogspot.no
    missdecor.blogspot.no
    myidealhome.tumblr.com
    vosgesparis.blogspot.no
    heltenkelt.elsaentourage.se
    annixen.blogspot.no
    Stylizimoblog.com

    Cathrine

    SvarSlett
  16. Det blir spennende! Lov bare at du ikke lar innredningen "ta over" for fashion! Det finnes mengder av OK interiør-blogger (selv om mange ser
    temmelig like ut), men, det finnes ikke like mange virkelig gode fashion-blogger (norske)...I mine øyne er din blogg "top 3" her hjemme.... Blir det interiør i tillegg er det supert, men, som sagt; ikke la det ta plassen fra fashion-biten...! Gleder meg til å følge deg videre - fina ;-) Lise

    SvarSlett
  17. Kjersti Linnerud3. mars 2014 kl. 14:42

    Lotta Agaton har en fin blogg - og en veldig kul butikk i Stockholm. Hun har sin egen stil, og ser ikke ut "som alle andre". Sjekk også ut en butikk på Gjøvik som heter No3, men instagramkonto: no3_gjovik :-)

    SvarSlett
  18. Vil anbefale deg å laste ned appen DWR (Design Within Reach). Det er en butikk, men de har også satt sammen en lang bildeserie (i forskjellige kategorier som stue, kjøkken, bad etc.) med tonnevis av inspirasjon!

    SvarSlett