søndag 23. februar 2014

Weekend, LIVE & love!




stylemag

13 kommentarer:

  1. Hei Hedda! Så utrolig inspirerende du er. Blir det noe bakgårdssalg til våren? :) klem fra Benedicte

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Benedicte!:) takk for det!:) Snakket faktisk nettop med Tone om det, og det kan hende... Hvis det skjer så skal jeg legge det ut på bloggen i god tid før sånn at man får god tid til å planlegge å komme.. Jeg skal uansett selge flere av skattene mine på bloppis neste uke.. Følg med så får du se.. Klem Hedda :)

      Slett
  2. kul genser og caps ;) !

    klem fra Kathrine

    SvarSlett
  3. Kul genser! Hvor er den fra?

    SvarSlett
  4. Hei! :) Du, jeg må spørre om noe som ikke er relatert til denne posten. Så tidligere et bilde av deg med designers remix kitcardycoat, og jeg lurte, da jeg vurderer å kjøpe en på nett i str 36 men vet ikke om den blir litt stor da den i utgangspunktet er den oversized jakke, jeg er 1.59 høy og slank, hvilken størrelse har du og hva er høyden din? Takker så mye for svar, Hilsen Jeanette =)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Jeanette!:) Jeg er 1,72 høy og har strl 36. Så jeg tenker kanskje at 34 eller 36 er fin på deg... Den er jo uansett litt kortere på armene og de er fine å brette opp. Det er en av mine absolutt yndlingsjakker så jeg backer deg 100% på å invistere i den.. Fin til alt!;) lykke til! Klem Hedda

      Slett
  5. Hei! :) Jeg ønsker også å spørre om noe som ikke er relatert til denne posten. Jeg har fått basalcellekarsion med streng beskjed om å være forsiktig i solen. Hvilket solkremmerke bruker du? Jeg vil jo gjerne bruke solkrem fra en seriøs forhandler :) Hilsen Lisa :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! :) Bra spørsmål! Men har har faktis ikke funnet noen skikkelige favoritter enda.. er på jakt selv jeg. Skal dele det med dere når jeg finner noen.. Håper det går bra med deg! Klem Hedda :)

      Slett
  6. hei! hvor er capsen fra? den var drit kul! :D

    SvarSlett
  7. Det lurer jeg også veldig på!! :)
    HIlsen Lena

    SvarSlett
  8. Ehhh,siden det er Lacoste logo på capsen er det nok temmelig sannsynlig at den er fra:::: Trommehvirvel- LACOSTE!!

    SvarSlett
  9. Åhh! Nei guri, tenk at man ikke la merke til det lille merke på siden der! Men all kred til deg, ikke alle som er like smarte :) Allikevel litt skuffende at du ikke får svart på de få spørsmålene som kommer i kommentarfeltet på postene dine Hedda. Hilsen Lena.

    SvarSlett