torsdag 13. februar 2014

ROMA!










Skjorte - NosyMay // Skjørt - HM // Boots - Acne // Shades - RayBan 
På plass i Roma. Dette er BELISSIMO.. Byen er magisk! Jeg har vært på italiensk kurs på skolen til EF i dag, og jeg har skjeldent følt meg mer velkommen noe sted. Skal på "italiano fashion" i morgen og skal fortelle dere mer om det da.. Gleder meg! Jeg skulle sååå ønske jeg skulle være her i 12 uker sånn som de andre studentene.. Nå er det middag på en herlig piazzo nedi gaten for der jeg bor. 
Mat, stemning, språk og menneskene må bare oppleves! I LOVE ROME! Sjekk ut brosjyren til EF HER!

XOXO Hedda



stylemag

5 kommentarer:

  1. Hei:) jeg reiser til Roma i morgen, og er så usikker på hva jeg skal pakke med! Hvordan er temperaturen der? Setter pris på svar:)

    SvarSlett
  2. Hei, vet du hvor man kan få tak i skjorten du har på deg, så fin:-)

    SvarSlett
  3. Du er så vakker og inspirerende!!

    klem Nina

    SvarSlett