torsdag 20. november 2014

Blunkefjes...


Jeg elsker å få vipper hver mnd. Sparer meg for masse tid hver morgen som jeg før brukte på vippetang og maskara. Og så er det er jo ikke minst deilig å slippe rennende mascara hvis jeg er på trening, fest, ler så jeg griner eller ser en trist film.. Det gir i tillegg et mer våkent blikk. Det er jo ikke til å stikke under en stol at det er ultrafeminint med dådyrvipper kombinert med et pent smil... 
Vipper er noe jenter alltid har jukset med og derfor er vippeextention (i mine øyne) den beste og enkeste løsningen på den saken. Jeg har altid gått til Pille Joosep, som var en av de første profesjonelle i Norge. Veldig dyktig! Jeg tenker nå å gi en liten førjulsgave til en av dere ved å dele ut et gavekort på en førstegangs behandling hos Pille (verdi 1800,-)
 Legg igjen en kommentar og Pille vil selv trekke en vinner i løpet av uken.
 PS:  PERFEKT TIL JULEBORDSESONGEN!!! Lykke til <3 




XoXo Hedda






stylemag

109 kommentarer:

  1. Hadde vært fantastisk å legge på vipper hos Pille Joosep til julesesongen. Har lagt merke til navnet i media, og synes vippene ser så vakre ut på deg og Tone! Min epostadresse er sainasainasaina@outlook.com. Klem

    SvarSlett
  2. Eg ønsker meg sårt vippeextentions og hadde derfor blitt ufattelig glad dersom eg blei trekt ut :) Min e-post er: a_boen@hotmail.com

    SvarSlett
  3. De legger nydelige vipper! Håper jeg vinner slik at jeg også får dådyrøyne til julesesongen :) siri-hole@hotmail.com

    SvarSlett
  4. Ahh. Jeg krysser alt som kan krysses for dette hadde rett og slett gjort meg kjempeglad! Xx Henriette

    SvarSlett
  5. Herlig, det prøver jeg gjerne! :D

    SvarSlett
  6. Åååå, hadde vært fantastisk å få dette gavekortet nå! Både for å lette fiksingen på hektiske morgener med små barn og se fresh ut til alle festligheter i desember!! Krysser fingrene, heia Pille!

    SvarSlett
  7. Hadde vært luksus for en fattig student! Krysser fingre og tær :D
    ida.lillealtern@hotmail.com

    SvarSlett
  8. ÅÅ det hadde vært den perfekte julegaven!! :D Har alltid hatt lyst på de vippene, spesielt siden vippene mine er så korte, men har ikke hatt råd :( ... Krysser fingrene for den perfekte gaven!! :D
    tonje_austrheim@hotmail.com

    SvarSlett
  9. Kjære Hedda og Pille,
    Nå synes jeg dere var veldig snille
    Jeg ønsker meg så veldig noen flere vipper
    Mine egne er så korte at jeg snart flipper!
    Håper dere vil sponse en stakkars student
    Som ikke vil gå løs på MasterCarde(n)t! :)

    Hilsen Alexandra

    SvarSlett
  10. Jeg har lenge ønsket meg penere vipper, men aldri kommet meg avgårde å fått gjort det. Kanskje det er en mulighet nå. Jeg melder meg på og krysser fingrene :-) Mvh Unni

    SvarSlett
  11. Hei! Jeg tok vippeextensions hos Pille til jul i fjor og dro rett til Hemsedal. Romjulen ble brukt til pudderkjøring og after ski. Jeg sminket meg ikke en eneste gang og følte meg like feminin og fresh bak skibrillene som til paljettene på nyttårsaften. Med vipper til årets julefeiring vet jeg at jeg får mer tid i den norske naturen enn bak speilet på badet. God jul! Hilsen B.

    SvarSlett
  12. Åhh :D Kjære Pille
    Dette ønsker jeg meg virkelig!
    Har ikke prøvd dette før,så det hadde jo vært helt toppers å fått det gjort av skikkelig profesjonelle den første gangen :)
    Å da har jeg en veldig god unnskyldning til å ta en Oslo-tur :D
    Krysser fingrer og tær :D
    ingridda@hotmail.com

    SvarSlett
  13. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  14. Hadde vært en super førjulsgave:-) Krysser fingre og blunker litt ekstra:-) Nina

    SvarSlett
  15. Nydelige vipper! Perfekt førjulsgave:):)

    SvarSlett
  16. Åå ja takk, det her hadde vært super å få prøve���� krysser alle vipper jeg har��

    SvarSlett
  17. Å, dette trenger jeg desperat! Har prøvd dette hos flere i Oslo området og etter å aldri ha funnet et sted som jeg følte kunne gjøre det like bra som da jeg bodde i London, har jeg gitt opp litt. Hedda ser jo alltid helt fantastisk ut, så om du er hjemligheten bak hedda så har jeg veldig lyst til å være den heldige vinneren av dette.

    Jeg har også hatt litt uflaks da det kommer til kjærligheten det siste året så ikke å stikke under en stol at noen sexy dådyrøyne hadde kommet godt med :P <3

    SvarSlett
  18. Ååå dette har jeg kjempe lyst til å prøve! Hadde blitt så utrolig glad om jeg vant. Jeg vil også ha fine vipper. Som alenemamma kan jeg ikke unne meg den luksusen å bruke 1800,- på meg selv før jul. Krysser fingrene og håper håper jeg vinner :)

    SvarSlett
  19. Har en flink lillesøster i Oslo som hver gang det nærmer seg eksamen kaver seg opp og stresser. Hadde vært så koselig å kunne gi henne en time out fra hverdagslivet og eksamen der hun kunne nytt å få satt på vipper. Det ville nok lyst opp humøret og hun ville fått et ekstra giv til å kjøre på med siste leseinnspurt med nye dådyrøyne:)

    SvarSlett
  20. Dette hadde virkelig kunnet piffet opp en sliten nybakt tobarnsmor til jul!! :D krysser fingrene!!
    Epost: Marthe.sorlie@hotmail.com

    SvarSlett
  21. Klarte å kommentere på feil innlegg;) så prøver lykke her: Ønsker meg veldig gjerne denne super freshe førjulsgaven:) tvi, tvi!!!

    SvarSlett
  22. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  23. Hadde vært superduper fabulous med nye vipper!! Det å kunne dra hjemover til jul litt freshere enn den november/desember eksamensperiodelooken jeg har nå hadde jeg ikke sagt neitakk til! ;-) håpehåpe på vinnelykke

    xoxo Veronika V

    SvarSlett
  24. Carine Solveig Hagen20. november 2014 kl. 16:17

    Dette hadde vært så deilig :) Har alltid ønsket med dådyr vipper :D Hadde passet perfekt for meg som sykepleierstudent som skal jobbe en del i jula :) Morsomt å få pynte seg litt som sykepleier student også:)) krysser fingrene :D

    SvarSlett
  25. Denne gravidhøna kunne veldig gjerne tenkt seg noen dådyrøyne for å skjule det trøtte ansiktet!! Blunker litt ekstra og håper på litt flaks ;) Christinemor@hotmail.com

    SvarSlett
  26. Så fin en forjulsgave, hadde passet meg utmerket :D

    SvarSlett
  27. Ååh. Hadde vært en perfekt jul og bursdagsgave! :) Husker jeg så deg og Tone med vipper for 2 år siden og måtte bare få det selv. Dessverre ble jeg veldig skuffet. Det var ikke så mange salonger som gjorde det den gangen og fikk skikkelig skrekken for å gjøre det igjen. Hadde vært utrolig gøy å vinne det i en salong som jeg vet er profesjonell og kan sakene sine.. Forhåpentligvis blir jeg bitt av basillen jeg også! Skader jo heller ikke å se bra ut på julaften og 25 års dagen sin :D xoxo Malene

    SvarSlett
  28. Det hadde vært helt supert! Hadde blitt sååå glad :-)

    SvarSlett
  29. Slitne babymamma øyne hadde blitt superlykkelig med nye vipper :)

    xoxo
    rita_bradley@hotmail.com

    SvarSlett
  30. jeg har nettopp fått barn nr 2, og jeg koser meg med knøttet på 6 uker. men jeg får lite søvn og lite tid til sminke! det hadde vært genialt å prøve vipper!

    SvarSlett
  31. Kjære Hedda! Dette er første gang jeg kommenterer på bloggen din, og selv om det ligger et lite førjulsønske bak kommentaren, skal det ikke bli siste gang ;) JEg har to ganger tidligere forsøkt meg på falske vipper, dessverre uten hell. Etter å ha sett resultatet på deg, som også er lys, har jeg veldig lyst til å prøve meg en tredje gang i håp om at jeg endelig kan få dådyrvippene jeg har drømt om :) Så, selv om jeg kanskje ikke er den heldige utvalgte denne gangen, er jeg uansett glad for at jeg nå vet hvor jeg skal gå en gang jeg får mulighet til å unne meg noe ekstra!

    SvarSlett
  32. For en herlig førjulsgave - jeg krysser fingrene for at jeg får prøve dette :)

    SvarSlett
  33. Superfine vipper! Har ønsket meg dette lenge, og er perfekt nå som jul og nyttår nærmer seg :-) Krysser fingrene!
    ingridff@online.no

    SvarSlett
  34. Som nybakt mor med liten tid, lite søvn, amming, bleieskift, barseltårer og trening så er ikke dette bare noe jeg ønsker, MEN TRENGER!!!
    Hadde time hos Pille før fødsel som jeg hadde ventet sååå på, men som måtte avlyses da det var heeelt umulig å ligge på ryggen så lenge med den store magen.
    Krysser alt jeg har for at jeg vinner!
    Xoxo Malene (cowandchicken15@hotmail.com)

    SvarSlett
  35. Har testet vippeextensions på fire salongen i Oslo men ALDRI blitt fornøyd pga.for lite fylde eller vipper som ikke holder mer enn to uker. Jeg blir straks tobarnsmor og merker at god tid ikke lenger er en selvfølge. Jeg har hørt så utrolig mye bra om Pille og har så inderlig lyst å få lagt vipper der. Ønsker meg ønsker meg ☺️☺️ klem fra Linn trapp333@hotmail.com

    SvarSlett
  36. Alltid hatt lyst til å prøve! Hadde vært en fantastisk før-julegave å få:) Du ser fantastisk ut:) krysser fingrene for at jeg er den heldige!

    SvarSlett
  37. Jeg trenger en Pillebehandling ;-)

    SvarSlett
  38. Jeg vil være med i trekningen, krysser fingre og tær��

    SvarSlett
  39. Tenk at en eller annen jente der ute får en så flott førjulspresang! Fantastisk:-) Fortsatt fin kveld dere.. Xoxo Carina

    SvarSlett
  40. krysser fingrene! -Sofie

    SvarSlett
  41. Åhhh har lenge ønsket meg vipper og aller helst fra Pille Joosep, har hørt så mye bra om vippene fra henne :)
    Dette hadde vært en super "julegave", sån jeg kan se smashing ut i alle juleselskapene ;)

    :)Mari

    (maristormonarheim@hotmail.com)

    SvarSlett
  42. Åh - det har jeg ønsker meg i så lang tid, men jeg har vært så usikker på hvem man bør gå til. Jeg hadde blitt superglad om jeg hadde fått dette! Helt toppers om jeg skal være helt ærlig. Er som Hedda skriver; da kan jeg le så jeg griner og alltid være fresh om morgenen. I tillegg så inneholder årstiden vi er inne i både sludd og regn, så skal det ikke så mye til før mascaraen renner nedover kinner.
    Jeg krysser det jeg har for at jeg vinner :)

    aib83@hotmail.com

    SvarSlett
  43. Hadde vært utrolig kult å vinne denne giveawayen! Har alltid hatt lyst til å prøve vippeextensions, men synes det er ganske dyrt. Som student så har jeg ikke råd til det. Bruker vanligvis å legge på falske vipper, men synes det er vanskelig samt det tar tid. Hadde vært så deilig å bare våkne opp hver morgen med et åpent og fint blikk! Krysser fingre og tær for at jeg vinner! :D <3

    SvarSlett
  44. Å, så herlig <3 Det hadde vært en perfekt "forfriskning" midt oppi en lang eksamensperiode ..:)

    SvarSlett
  45. Dette gavekortet hadde jeg blitt super glad for!:-) Er småbarnsmamma som ofte er alene og tiden til egenpleie strekker ikke heilt til. Nå som håret er hardt rammet av amming, hadde det vært strålende å fått lange, flotte vipper til julemåneden! Slik er det forsåvidt å være mamma- og jeg elsker det! men tror vippene hadde fått meg til å føle meg mye mer vel i disse amme mnd! :-) Håper lykken er med meg!

    - Hilde

    hildeelt@gmail.com

    SvarSlett
  46. Prøver lykken, har hatt lyst til å prøve dette en stund men har ikke tatt meg råd! :) -Kristin
    kristoye@gmail.com

    SvarSlett
  47. Krysser fingre og håper at jeg er den heldige! Synes det ser så lekkert ut med extensions, men aldri prøvd. god fredag :)
    - May Iren

    SvarSlett
  48. Hvilken lengde har du på vippene? Og har du tykke eller tynne? Veldig fine :) føler du dine egne har blitt ødelagt? Takk for svar :) ønsker meg sånne!

    SvarSlett
  49. Nydelig Giveaway Hedda 😃 Krysser fingre og håper jeg blir heldig vinner av fine vipper av Pille 😃
    Klemmer fra Hilde

    SvarSlett
  50. Å, som en nokså sliten gravid mor til tre små, skulle jeg bli superglad ved å kose meg i julestria med et opplagt fjes før fjerdemann popper ut! Folder hender og håper på flaks! Klem fra Marte :) marteaslaksen@hotmail.com

    SvarSlett
  51. Det hadde gjort godt for slitne eksamensøyne som trenger å se litt mer våkne ut i en hektisk periode :)

    SvarSlett
  52. hadde vært helt supert med fine vipper i julen:) har aldri prøvd løsvipper før, så det hadde vært utrolig artig å få prøvd!

    SvarSlett
  53. Ja, det er definisjonen på femininitet ;-) Jeg skulle gjerne prøvd dette, og har lenge hatt lyst, men legger meg ikke ned på benken for hvem som helst. Vippe extensions fra Pille ville vært fantastisk nå som det nærmer seg jul.

    SvarSlett
  54. Jeg har MS og er mye syk. Trenger et våkent blikk, for smerter setter preg på et ansikt!!! krysser fingrene!!!

    SvarSlett
  55. Skulle svært gjerne fått en slik behandling. Lange, svarte og fyldige vipper er det fineste jeg veit!!Hadde vært moro å vunnet gavekort- oppmuntring i eksamens perioden :D ( milla_mor2@hotmail.com)

    SvarSlett
  56. Tenk om jeg hadde vært den heldige vinner:) Da hadde det blitt sus over desember og 50-års feiring, julebor og ikke minst å føle seg fresh på en helt vanlig hverdag! Lov å håpe :)
    Hilsen Kristin

    SvarSlett
  57. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  58. Takk for muligheten, jeg krysser fingrene! God helg:) trine.kri@hotmail.com

    SvarSlett
  59. ÅÅÅÅ, dette hadde vært en PERFEKT førjulsgave til veninnen min som faktisk har dette øverst på ønskelisten sin!! Jeg tipper at hun hadde skreket i en halvtime om hun hadde fått dette gavekortet , hehe! :-)

    Krysser fingrene - http://www.salongbloggen.no solvi_b@hotmail.com

    SvarSlett
  60. Dette har jeg hatt lyst på leeeenge, håper det blir meg :) hannesunshine@gmail.com

    SvarSlett
  61. Spennende! Aldri prøvd, men har vurdert og hatt lyst til å prøve, kanskje det blir en mulighet nå....
    jeanette.m.jansson@icloud.com

    SvarSlett
  62. For en flott gave dere gir bort:) Jeg har problemer med rennende øyne og nå som det er blitt kaldere og med litt vind så renner øynene mine så mye at det blir helt håpløst å bruke maskara!! Føler meg litt naken i fjeset uten maskara :( Vippe extention ville sikkert vært helt fantastisk for meg nå - krysser fingrene for at jeg blir den heldige denne gangen :):) ingerline@heddejord.no

    SvarSlett
  63. Dette hadde gjort underverker på øyne som lukkes 4-5 timer i døgnet...Håper det blir meg;) torill76@gmail.com

    SvarSlett
  64. Har aldri prøvd vippeextentions, men kunne virkelig tenke meg å prøve det :) ! Har blitt anbefalt fikse vippene hos Pille Joosep, men det er desverre ikke noe jeg kan ta meg råd til som student. Så da krysser jeg fingrene :) Kristine.s.jorgensen@gmail.com

    SvarSlett
  65. Dette har jeg tenkt på lenge! Ettersom jeg er asiatisk og har litt rette øyenvipper, har jeg tenkt at extentions hadde vært noe og prøve. Har prøvd både vippebøy og LVL uten det helt ønskede resultatet. Hadde blitt overlykkelig av å vinne ;)

    SvarSlett
  66. Dette hadde vært en drøm å vinne. Ønsker meg virkelig lengre, fyldigere øyevipper. Mine egne vipper er så korte og rette og med studentbudsjett har jeg ikke råd. krysser fingre og tær og håper at jeg en dag skal våkne opp med nydelige vipper fra Pille.
    hand@live.no

    SvarSlett
  67. for en super gave! det hadde vært drømmen før julebordsesongen og nyttår! -krysser fingre og tær- (oda_db@hotmail.com)

    SvarSlett
  68. Superfresht! Hadde virkelig pyntet opp ansiktet til julebordsesongen. Krysser fingrene og ønsker meg dette til jul :-) janne_tveitstulen@hotmail.com

    SvarSlett
  69. Jeg prøver lykken. Hadde vært gøy å få muligheten til å prøve ut dette, og til å få en feminin touch. Mvh Elisabeth elisabethbergstol@hotmail.com

    SvarSlett
  70. Prøver lykken�� synes det er utrolig vakkert, og kunne sååå tenkt meg lange flotte vipper! Hilsen ei mørketids sliten 2 barnsmor fra Tromsø! Marianotnes@hotmail.com

    SvarSlett
  71. Åhh, dette har jeg ønsket meg så lenge! Syns virkelig det er så flott med lange fine vipper. Og som du sier, så må det være en drøm å slippe mascaren! Jeg står opp 05.30 hver morgen, tenk så mye tid jeg hadde spart! Dette vil vært den beste julegaven:-)
    oda.andrea@gmail.com

    SvarSlett
  72. uff, her ble det mange skrivefeil! Men jeg ble så innmari ivrig serru;-)
    Oda Andrea

    SvarSlett
  73. Hei Hedda. Dette hadde vært en super førjulsgave! Har alltid drømt om flotte øyevipper, siden asiatere er utrustet med litt kjipe, triste, rette små vipper... Limer på vipper hver dag, hadde vært deilig å slippe dette i en travel småbarnshverdag! (Kine.angell@yahoo.no)

    SvarSlett
  74. Hvem vil ikke være med i en slik trekning - jeg er med ;-) Silja

    SvarSlett
  75. Jajaja! Dette vil jeg være med på! Snart julebord med jobben nå, og jeg vil være ekstra fresh :D Hilsen Henriette.

    SvarSlett
  76. Utallige våkennetter (sykt barnehagebarn) etterfulgt av utallige jobbintervjuer har gjort sitt til at det våkne blikket er noe jeg hadde på bilder fra før i tiden... ;-) Hadde vært magisk med litt vippe-fiks, krysser fingrene for at jeg får lov til å besøke Pille sitt studio :) mari.skavhaug@gmail.com

    SvarSlett
  77. Da hadde jeg blitt utrolig glad hvis jeg hadde vunnet dette!!:):)

    SvarSlett
  78. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  79. Hei!
    Jeg har akkurat kommet hjem fra arbeid i Afrika. Der har ikke akkurat sminke, hår og klær vært i fokus, så nå trenger jeg virkelig en real makeover. Føler meg ikke så fresh akkurat.. Har tenkt lenge på å prøve vippextension, men har ikke kommet så langt. Hadde vært så utrolig morsomt å vinne en slik behandling. :) ranveig.lie@outlook.com
    Ha en fin dag videre! Klem

    SvarSlett
  80. Krysser fingrene! Dette har jeg ønsket meg veldig lenge:) tina.rosvoll@hotmail.com

    SvarSlett
  81. Da prøver jeg lykken :) Dette har jeg aldri prøvd før , men det ser lekkert ut og så fint det måtte være å få slippe å sminke øynene hver dag . Så er det hyggelig å føle seg litt ekstra fin i juletiden. Flott gave å få :) Ha en fin dag! Med hilsen fra Lena

    SvarSlett
  82. Vippe extension hadde ikke vært en så dum førjulsgave... :) anjanyst@gmail.com

    SvarSlett
  83. Hadde vært så takknemlig om jeg hadde vunnet dette! Jeg syns det er såå utrolig fint!! Og ikke minst praktisk for meg som ellers mister sminken pga rennende øyne;) ha en fin kveld:) tlolslund@gmail.com

    SvarSlett
  84. Det hadde vert fantastisk å blitt den heldige vinnaren av dette! I ein hektisk jobbkvardag der ein helst skal sjå presentabel og fresh ut både morgen og kveld. Prövde meg på serum ein periode, noko som resulterte i poröse vipper og veldig redusert mengde. Krysser fingrene :)

    Christina.s.jonassen@filippa-k.no

    SvarSlett
  85. Dette hadde vært en perfekt gave nå midt i denne hektiske førjulstida hvor alle pengene ender opp i julegaver. I tillegg hadde det vært fint å kunne føle seg litt ekstra fresh nå om vinteren. lizz_dahle@hotmail.com

    SvarSlett
  86. Så gøy det hadde vært å vunnet dette! :-D Fader, jeg vinner ALDRI jo!

    SvarSlett
  87. Har akkurat kommet inn etter en deilig tur med hunden. Gikk og tenkte at jeg for første gang kunne tenke meg å prøve vippe extension. Kommer inn - logger på macen- slapper av med fashioncherry og leser dette. Must be meant to be...

    SvarSlett
  88. Hadde vært veldig moro å prøve dette for første gang - og med tre små barn hadde ikke litt ekstra tid om morgenen vært å forakte 😉

    SvarSlett
  89. Hei. Som triatlet, blir det mange timer trening og lite tid til sminke. Hadde vært så digg og sett fresh ut på trening uten å måtte bruke masse tid på det. Håper på å vinne :)

    SvarSlett
  90. Du ser helt fantastisk ut Hedda! Dådyrøyne er virkelig det flotteste tilbehøret man kan ha. Har selv prøvd mange ganger å få en ledig time, men skjønner Pille&co har lange travle dager. Utrolig hyggelige og service flinkevertfall. Krysser fingre og tær i denne kjipe eksamenstiden.

    SvarSlett
  91. Hei Som nybakt mamma blir det lite tid på badet for seg selv, kunne derfor tenkt meg å prøve vippe extenson. At øynene virker mer åpne og opplagt gjør jo heller ingenting..
    Håper på fantastiske åpne og vakre vipper til jul 😃
    malfridgarder@gmail.com

    SvarSlett
  92. Hej Hedda

    Jeg venter tvillinger nu til januar - så det havde været cool og få dette ret inden de små gutter kommer til verden...-) For jeg får nok ikke tid til alt det jeg plejer fremover:-) Klem Maria Louise B

    SvarSlett
  93. Fine vipper før julebordsesongen kunne vel ikke passet bedre!! *krysser fingrene*

    SvarSlett
  94. Så flotte! Jeg trenger sårt en "makeover", sliten småbarnsmor som ser deretter�� stinesandbeklien@hotmail.com ��

    SvarSlett
  95. For en fantastisk og generøs giveaway! Med en liten gutt på 2 år og en liten jente på 1 år blir det mye tid på badet til bleieskift, men ikke lenger til sminke og egenpleie. Vipper til vår første jul som en familie på fire hadde vært kjempe stas!

    SvarSlett
  96. Åh, dette hadde ikke vært dumt for en student som er ferdig med eksamen altfor sent i desember og ikke akkurat møter juletiden opplagt ;)

    SvarSlett
  97. Kunne jeg sååååå gjerne tenkt meg... Har aldri prøvd det og ikke noe hadde vært bedre i denne føljulstid. Et våkent blikk til travle desemberdager, oh lala♥
    gurofa.gf@gmail.com

    SvarSlett
  98. Håper det blir meg som kan blafre med nye vipper til jul:)
    Vibeke ( vibeke_overas@hotmail.com)

    SvarSlett
  99. Åå, har så lyst på fine vipper!! Vurderer sterkt å gjøre det, så et gavekort hadde vært midt i blinken! Suuper konkurranse!! <3
    Annaflyfly@hotmail.com

    SvarSlett
  100. Dette hadde vært gøy å prøve! Hadde vært perfekt å slippe å bruke tid på å sminke seg i julerushet:) vida_schonhowd@hotmail.com

    SvarSlett
  101. Håper den heldige vinneren kanskje kan bli meg,
    da vil noe av morgensminken gå unna i en fei,
    det er nok noe min samboer ville ha satt utrolig stor pris på,
    så denne gaven fra dere ville jeg vært svært takknemlig over å få :-)

    SvarSlett
  102. fine vipper er kanskje kronen på verket som gjør at jeg klarer å kapre mannen fra datingstadiet til kjærester <3 borch.christina@gmail.com

    SvarSlett
  103. Jeg sendte nettopp en mail til Pille Joosep om min store interesse for en time etter jul, da jeg har hørt at ventelisten er laang. Det hadde derimot vært fantastisk å få en time før jul!

    SvarSlett
  104. Jeg ønsker meg dette! Er gravid og kaster opp hver morgen, mascaraen blir tatt på på jobb! Jeg trenger vippeextention sårt! xoxo

    SvarSlett
  105. Er det noen som har blitt trekt ut?

    SvarSlett