fredag 14. november 2014

Niska // Interior heaven


 På lørdag (i morgen) åpner Oslo`s kuleste nye interiør butikk, Niska! Den ligger i bygdøy alle 63, i krysset ved Thomas Heftyes gate. Den åpner fra kl 11 og det kommer til å være flere gode rabatter der denne dagen. Elsker putene, vasene, alt av møbler og de fine designbøkene de har. Niska fører flere av mine favorittmerker som bl.a Jonathan Adler og Riviera Maison og mye mer. Ønsker meg så og si hele butikken til jul...  Jeg har vært heldig og fått mulighet til å bestille meg flere møbler derfra før åpning. Gleder meg skikkelig til alt er på plass. Da skal jeg stolt vise frem leiligheten min til dere!!! Ønsker GOD HELG til dere alle!!!

XOXO Hedda






stylemag

6 kommentarer:

  1. Takk for tips! Og god helg til deg også :-)

    SvarSlett
  2. Så hyggelig da!! Ha en fin helg

    SvarSlett
  3. Hallo! Er ikke dette en annonse der du er kjøpt og betalt?!! Skal du ikke merke innlegget da? Hvis ikke driver du vel med ulovlig virksomhet her? Du kunne jo fortalt om hvorfor akkurat du har "fått mulighet til å bestille møbler før åpning".

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei hei! Nei, dette er ikke en annonse. Faktisk så er inlegg som dette grunnen til at jeg startet å blogge for snart 4 år siden. Jeg liker å dele gode tips og formidle det jeg selv liker. Jeg kjenner eierene av denne butikken og var ínnom i går å bestillte meg et par ting. Det er altså ikke en annonse eller en reklame, bare en godhjertet anbefalning av et konsept jeg har troen på. Tolk det som du vil. Ha en nydelig helg!

      Slett
    2. Vel det ligner umiskjennelig på en reklame/annonse uavhengig om du anbefaler det fordi du liker det eller ikke. Hele oppsettet, bildene og teksten under er som en litt personlig annonse. I tillegg har du sikkert fått rabatt på de varene du kjøpte på grunn av bekjentskaper, og i det hele tatt virker det som om dette blogginnlegget er noe dere begge tjener på. Så du kan kalle det hva du vil. Dette er reklame og ikke lov å poste umerket! Dessuten er det vel også en del av jobben din, og om du får "gaver" ut fra den stillingen så skal vel også det inn i skattesystemet.

      Slett
  4. Gleder meg til å se :) Ser ut som en veldig spennende butikk. Tommel opp :)

    SvarSlett