onsdag 12. november 2014

Se og Hør // Kjendisgalla // 2014


Celine og jeg ble sminket og fixet av Marthe på Magmalou. Inni den superhyggelige butikken hennes har hun "styling-lounge"  for klær, sminke og hår. Jeg følte meg fantastisk fin i går og anbefaler virkelig å ta en tur innom Marthe nestegang du skal være litt ekstra fresh. Ikke så værst på priser heller. Bare å ringe eller stikke innom for å booke time!
Ready for the show....

Hummer og kanari samlet på samme fest....

<3 <3 <3 Min...

Kjole fra Nina Jarebrink

Fotoboksen var like populær i år som i fjor...





stylemag

4 kommentarer:

  1. Fin du var her i nydelig svart kjole <3

    SvarSlett
  2. Og dermed sluttet jeg å følge bloggen din, "Hummer og kanari" bemerkningen er ikke pen og sier noe om hvordan du ser (rangerer) på mennesker.

    SvarSlett
  3. Reagerte på det samme! Synd....

    SvarSlett