lørdag 8. november 2014

By Magmalou // Presselaunch // ss15








Forrige uke var det en pre-view på ByMagmalou sin nye kolleksjon på The Thief. Min flinke venninne Marthe er designer og har nok en gang truffet blink! Kolleksjonen er enkel, stilren, androgyn og samtidig feminin. Plaggene veldig enkle å kombinere med andre klær du man måtte ha i garderoben.  Jeg var også så heldig å vinne en kjole fra kolleksjonen og skal selvfølgelig vise dere den når den kommer. (hørte et lite rykte om at jeg skal få oppkalle den etter meg selv til og med…) 

Plaggene kommer i butikk til våren og i mellomtiden anbefaler jeg å ta turen innom Magmalou om du er på frogner. Der henger nemlig høstkolleksjonen til ByMagmalou og den er minst like fin. De selger også flere av mine favorittmerker som Gestuz, Ganni, Arnie Says, Lolas project, litt vintage osv…

XoXo Hedda.


Bildene er lånt fra Marte sin blogg
stylemag

2 kommentarer:

  1. Kan du ikke lage et innlegg om ting du ønsker deg til jul? Både billig og dyrt.. Julegavetips-innlegg:) Elsker stilen din!:)

    SvarSlett
  2. Har gått forbi mange ganger, flott strøk :)

    SvarSlett