torsdag 27. november 2014

Tamron SuperZoom



Annonse/Reklame



Jeg har de siste mnd prøvd en ny linse fra Tamron på kameraet mitt. Den fungerer på de fleste kameraer, uavhengig av hvilket merke du har fra før. Jeg kan beskrive funsjonaliteten opp og ned, men tenker at det er best å vise mine resultater og hva slags bilder jeg har tatt med den. Jeg synes den definitivt er best på nærbilder, portrett og landskap. Zoomen på denne linsen er faktisk helt vill!!!

Detaljer...


Portrett...


Landskap...


Bildene under er tatt fra samme sted med og uten zoom... 


Litt teknisk info:





  • Ekstremt brennviddeomfang: 16mm (tilsvarer 24.8mm i 35mm format) vidvinkel, og en tele på 300mm (tilsvarer 465mm i 35mm format), som utgjør et zoomomfang på hele 18.8X
  • Høy bildekvalitet
  • Ultrakompakt
  • Nærgrense på kun 0.39 meter gir gode makromuligheter
  • PZD ( Piezo Drive) for rask og presis autofokus
  • Innebygget optisk bildestabilisering VC ( Vibration Compensation)
  • Værsikret konstruksjon
  • Ny design

  • Les mer om den HER!
    stylemag

    1 kommentar:

    1. Ønsker deg en flott helg <3 Flotte bilder du har lagt ut!

      SvarSlett