tirsdag 29. april 2014

BAM!








Kåpe - (lånt)Wackerhouse // Jeans - (lånt)Hunkydory // Skjorte - (kjøpt)Noisy May // Boots - (kjøpt)G12 //  Veske - (kjøpt) Alexander Wang // Shades - (lånt fra Krogh) Saint Laurent

 Og plutselig så var de varme dagene over... Brrrr! Godt jeg hadde den nye, sommerlige men alikevel varme kåpen min tilgjengelig. Er jo iskaldt ute! I dag følte jeg for å gå for en farge som det stråler av, da jeg har vært å hilst på min beste venninne sin bittelille, nyfødte, supersøte baby... Ingen ting er større enn å få et lite menneske til verden og jeg er rørt og glad i hele kroppen over det nye tilskuddet til gjengen vår! OM hun skal få mye kjærlighet.. <3 

Ha en nydelig dag!

XoXo Hedda



stylemag

23 kommentarer:

  1. Jakken ser ut som en morgenkåpe.

    Hedda, kan du bli flinkere til å merke de klærne som du får i gaver fra agentur? Per dags dato merker du ingenting og jeg synes ikke at det er greit overfor oss lesere.

    SvarSlett
  2. Alt er kjøpt av meg selv, jeg sier ifra om det er et betalt innlegg! Uansett er poenget med bloggen å inspirere med hvordan jeg setter sammen antrekket, ikke hva som er kjøpt, fått, lånt osv.. Og ja, den både ser og føles ut som en morgenkåpe! Og jeg digger den! Ha en deilig dag videre!

    SvarSlett
  3. Du er ikke bare ansvarlig for å merke innlegg som er betalte fullt ut - det du får sponset (som f eks klær og div fra agenturer, butikker osv) skal også merkes. Skjult reklame er ikke bra og dette gjør du aldri. Jeg hadde iallefall satt pris på om du ble litt mer redelig på den fronten.

    SvarSlett
    Svar
    1. Betaler det meste selv jeg, eller får det i gave av min snille kjæreste eller låner det av venner. Så du kan nok fint ta utgangspunkt i at det som ikke er merket, er helt innafor!

      Slett
  4. Synd at folk skal henge seg opp i alt, og hvorfor lese bloggen da, hvis de har så mye å utsette på den. Tror det meste bunner i sjalusi og misunnelse. Har sett at det har vært en del slike kommentarer den siste tiden, synd det skal være slik :( Jeg finner ihvertfall masse inspirasjon hos deg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det! :) Deilig med litt positivitet… ;) Klem hedda

      Slett
  5. Hei! Nydelig kåpe!
    Lurer veldig på hvilken str Tone har i sine Céline new Audrey, da jeg selv skal kjøpe disse til uken. Hadde blitt utrolig glad for svar :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! :) TAKK!<3
      Hun har de største er jeg 99% sikker på…. ;) De er uansett drit kule, bra kjøp blir det uansett. ;) Klem

      Slett
  6. Dævver helt av noen mennesker. Jaja, hva vet du om Hedda låner, kjøper, reklamerer a? Æsj, missunelse er noe herk. Unn dama i stede det hun har klart å opnå! Ikke vær så norsk!
    Hedda, du er drop dead gorgeous!
    Hvilken foundation bruker du? Mener det var en fra chanel??

    SvarSlett
    Svar
    1. ÅH! takk! :) :)
      Du, jeg brukes den som heter Chanel Illumiere eller noe sånt.. i fargen clair/cameo om jeg ikke husker feil… Den er seriøst SÅÅ fin! Og jeg blir IKKE betalt for å si det… ;) hehe! Ha en fin kveld videre :) Klem hedda

      Slett
  7. Ser ut som du har tatt på deg morgenkåpen, ha, ha

    SvarSlett
  8. Sanksjoner

    Dersom du bryter markedsføringsloven vil det kunne få økonomiske konsekvenser.
    Markedsføringsloven § 40 jf. § 39 jf. § 34 gir Forbrukerombudet og Markedsrådet mulighet til
    å legge ned forbud mot handlinger som bryter med markedsføringsloven kapittel 1 til 5.
    Dersom Forbrukerombudet eller Markedsrådet fatter et slikt forbudsvedtak skal det som
    hovedregel fastsettes en tvangsmulkt etter § 42. Det vil si at det kan bli fattet et vedtak som
    forbyr deg å omtale produkter uten å opplyse om at dette er reklame, og at dersom du
    fortsetter med det vil du måtte betale en bot.


    Forbrukerombud Gry Nergård sier "- Skjult reklame er forbudt, og denne regelen gjelder like mye for Instagram som det gjør for blogg." Videre sier hun "Dersom man er sponset, skal det tydelig markeres i toppen at dette er reklame. Dette krever både tydelig plassering, tydelig skrift og stor nok skriftstørrelse."



    Hedda, jeg har lest bloggen din lenge og synes du har en kul stil. Jeg er ikke noe mindre potensiell som kjøper dersom du opplyser om at klær er sponset, synes jeg klærne er fine kan jeg vel kjøpe de likevel. Men det er likefullt villedende markedsføring du driver med, så når du er innom Holzweiler, eller Me and my brothers og får med deg klær er du faktisk pliktig til å opplyse leserne om dette når du reklamerer for klærne på bloggen din.

    Jeg er ikke negativ til deg som person, dette er konstruktiv kritikk og gjør du noe med det vil bloggen din også bli bedre.

    SvarSlett
  9. Kjære "Anonym",

    for en tapertype du må være. Og på toppen av et lass med håpløse kommentarer er du jo så modig at du gjemmer deg bak et anonym-alias. At du gidder.

    Mvh
    Håvard

    SvarSlett
    Svar
    1. Tapertype? Alt hun skriver er jo helt sant. At Hedda ikke merker innleggene sine skikkelig er jo et faktum. Det ser vel du også...? Hvorfor er det galt å påpeke dette? Man kan jo sette pris på bloggen og Heddas personlige stil selv om hun på ingen måte forholder seg til markedsføringsloven. Hvorfor skulle hun gidde å i tillegg skryte av Heddas stil og smak hvis hun bare var ute etter å spre dritt? Det må gå an å ha to tanker i hodet på én gang, Håvard.

      Slett
    2. Han sier ikke at Hedda er en tapertype, men at "Anonym" er det, Tone! :)

      Slett
    3. Det forstod jeg helt utmerket på egenhånd, "Anonym". Les kommentaren igjen, så skjønner du det kanskje.

      Slett
    4. Hun mener vel at man ikke trenger å være en "tapertype" bare fordi man påpeker hva som kunne vært bedre på bloggen. Det må da være mulig å komme med kritikk uten at man er en taper av den grunn......??

      Slett
  10. Hei hei:) Jeg digger stilen din og finner mye inspirasjoon. Jeg tror jeg med sikkerhet jeg kan si jeg har likt alt du har hatt på deg, kanskje bortsett fra holzweiler skjerfa.Takk for tips om foundation , bruker pr i dag Armani nr 6,5 men den får jeg tak i kun når jeg er i Oslo så skal absolutt prøve ut Chanel du tipset om . Ang om noen av klærne er sponset eller ei så betyr det ikke noe for meg pga jeg får inspirasjon uansett. Når det gjelder kåpen du har på her, så trodde 5 åringen i hus at det var Kari Traa morgenkåpen min, men den var kul :) Kanskje "kritikerene"må innse at sponsing er en del av gamet?Gleder meg til å følge deg videre:)

    SvarSlett
    Svar
    1. hei!:) Takk for fin tilbakemelding. Er nok ikke så mye spons som folk tror, men jeg orker ikke henge meg opp i slike kommetarer. Folk trekker jo sine egene konklusjoner uansett, så de får bare holde på så lenge de orker. Jeg står ihvertfall inne for alt jeg viser fra garderoben min og håper det er til inpirasjon.. Hehe, og ja, den kåpen ser absolutt ut som en morgenkåpe, men det er faktisk meningen.. ;) God helg Klem hedda

      Slett
  11. ELSKER stilen din, Hedda!!!
    Henter masse inspirasjon både her og på instagramen din:) Keep up the good work!!
    Klem Kathrine

    SvarSlett
    Svar
    1. Hjertelig takk! :) GOD HELG til deg Kathrine! <3

      Slett
  12. Gratulerer til mor og far med en ny verdensborger :) Bet meg merke i de kule denim-plaggene, jeg synes det er skikkelig kult.

    SvarSlett
  13. Tusen hjertelig takk for svar angående solbrillene!!:) klem tilbake

    SvarSlett