onsdag 2. april 2014

THIEF SPA


Fantasisk spaopplevelse på tjuvholmen

På vei til spabehandlig

Digg oppvarmet motstrøms basseng som skifter farge

Her kan man slappe av mellom behandligene

Et perfekt rom for å bli kvitt en forkjølelse :)

Midt i rommet så var den magiske eucalyptus stenen som får klarnet kropp og sjel 

Dampen fra stenen var helt fantastisk å innhalere:)

Dusjbehandling var også en mulighet i norges mest eksklusive dusj.
Med lys, lyd og vann behandling.


Behandlingsrommet for en tyrkisk behandling(Hamam) som jeg anbefaler på det sterkeste.
Skum, deilige dufter med en massasje, saltskrubb og vask.
En behandling som gikk over 50 min som gjore at jeg følte superfresh etterpå.

Flinke Daniel i aksjon under den samme behandligen som jeg og min kjære fikk..
Føler meg helt ny etter en tur innom Thief Spa! Jeg skal veldig snart tilbake til dette lille eventyret på tjuvholmen. Det som også er bra med Thief spa er at man kan gå hit når som helst og ikke trenger å være gjest på hotellet for å benytte seg av fasilitetene. 


stylemag

1 kommentar: